Gå til innhold

Hvor tidlig hørte du hjertelyd hos legen???

Anbefalte innlegg

Skal til min første legetime imorra og hadde et håp om at han kanskje ville lyttet etter hjertelyd på den lille spiren. Forrige gang hørte legen det tydelig, da var jeg akkurat 13 uker på vei.. nå er jeg nesten 12 da jeg skal imorra. Noen som har hørt det såpass tidlig hos legen?? Vet det er usikkert om han finner den, men håper jeg klarer å få overtalt han til å prøøøøve:-D

Fortsetter under...

Eg var til legen min tysdag (då var eg 13+2) og hadde eit stort håpe om å få høyre hjertelyd...men det blei det ingenting av. Var berre det kjedelege skjemaet som skulle fyllast ut, måling av blodtrykk og sånt. Blei ganske skuffa :( Har høyrt om andre som har fått høyre hjerte så tidleg, men men...

Gjest H to the Izzo

Jeg fikk også høre det ved første kontroll. Legen ga beskjed om at det kunne være vanskelig å finne den så tidlig, og at jeg ikke måtte engste meg i såfall. Heldigvis gikk det fint. Hjertet hennes slo 155 slag i minuttet, og jeg var nesten elleve uker på vei.

Lykke til! Jeg håper dere også finner hjertelyden hos legen!

det skal forresten sies så sa legen min at han egentlig ikke skulle prøve å finne hjertelyd så tidlig, men siden jeg har hatt så mye bekymringer gjennom de første ukene så ville han se om ikke han kunne finne hjertelyd slik at jeg kunne puste litt.

Dette var moro å høre.... dahar jeg et lite hp om at jeg i det minste kan prøøøøve å få han til å leite litt... hadde vært så himla moro å hørt det:-D Ser hvertfall det har vært muligheter å høre det tidligere enn meg, det var moro:-D

Annonse

Jeg hørte den første gang når jeg var akkurat 13 uler på vei:) Men da hadde vi ikke prøvet før på de tidligere UL, håper virkelig du får høre den i morgen:) Lykke til..........

tusen takk alle sammen, jeg håper også virkelig jeg får høre en liten dunkelyd... hadde vært hærlig.... selv om forventningene skal være lave, så er det hærlig og prøve:-D Får bare håpe legen er enig, hihi;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...