Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 nå er det bare å vente på at riene skal sette i gang*glede seg* og ikke minst kvir meg en del likevel....uansett blir en fantastisk spennede kveld dette her.... håper bare at det går kjappere enn sist, men likevel uten problematikk=)
Gjest poäng Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Gratulerer med delvis vannavgang! Håper microstjerna kommer i kveld/natt! :-D
missgs *OVERTID* Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Såå spennende!! Og så heldig du er Jeg er på min 4. dag på overtid og har hatt en del falske alarmer, så nå håper jeg at mini snart bestemmer seg for å komme ut og hilse på Masse lykke til!! Gleder meg til å høre hvordan det går med deg
2 boys & now pink Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 ÅÅÅÅh, så spennende! Gleder meg til å høre fortsettelsen! Lykke til, og husk at det kommer noe godt ut av dette!
Tingenes Herre Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 Lykke til!!! Da venter vi bare på fødehistorien :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå