Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har gått ned i vekt etter jeg fant ut av at jeg var gravid. Er fremdeles - 6 kg og er 19 + 6 i dag. Ifølge legen skal jeg ikke bekymre meg og at d vil komme fort nok...

Tenk på at da er d heller mindre kg å ta av igjen etter fødselen!! ;)

Babyen får d den trenger!!

Gikk ned bare to kg de tre første månedene (selv om jeg var mye dårlig). Tror ikke det er mye over start vekta mi nå heller, å heller teller vi uke 21+5. Litt sprøtt å være over hallveis å nesten ikke synes at det er noe her. Var veldig slank før jeg ble gravid så de som ikke så så mye til meg før, tror jeg bare har "litt-ekstra" på magen.

Hei:) Jeg er 16 uker på vei i dag. Veide meg i går og da har jeg ikke veid meg siden uke 5. Ble overaska at jeg har gått ned 3 kg siden uke 5. Jeg trodde jeg hadde gått opp en del. Men der tok jeg feil. Er nok ikke noe å stresse med. Kiloene kommer nok etterhvert. :)

Annonse

Gjest babyfabrikken1979

Jeg er 20 uker i dag, og har ikke lagt på meg mer enn 1 kg hittil. Men den kiloen kom denne uka, så nå er det vel i gang ;) Jeg har gått opp 15-17 kg i de forrige svangerskapene, så jeg får da virkelig ikke håpe jeg går opp 15 kilo på de neste 20 ukene.. hehe

Måtte finne frem mitt forige svangerskapskort for å sammenligne litt. Er gravid med nr 2 nå.

Så der at jeg i uke 24 hadde gått opp 4kg sist gang. Det var status etter 13uker denne gangen..(samme utgangsvekt 59kg/174cm).Er i uke 17 nå og har gått ned en kg igjen, pga litt tilbakefall med kvalmen.

Jeg hadde gått opp nesten 1 kg da jeg var i uke 18. Nå er jeg i uke 28 og har gått opp nesten 7 kg, kiloene har kommet ganske gjevnt og trutt, med noen uker på 100-200 g oppgang, og noen uker 1 kg oppgang. Målet er å legge på seg ca. 12 kg samlet, så får vi se hvordan det går :)

Hvordan går det med deg minnimus83? Siden du spør ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...