Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Var til inseminasjon i Danmark for over 2 uker siden. IKM var på mandag har fremdeles ingen tegn til mensen føler at livmortappen har trukket seg bakover. Problemet er at jeg tok en test på mandag som var helt blank. På tirsdag da ikke på morgenen var det kanskje en skyggestrek mulig innbildt strek der som ble sterk 3 min etter testen ikke var gyldig lenger. På morgenen i dag så var det også så og si negativ, mulig en ønskestrek. Litt fortvilt her dette blir alt for spennende.
Lille smurf71 Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Hei Anonym, Vet ikke om det har noen relevans i det hele tatt, og det er jo ikke alltid man kan sammenlikne selvom man opplever noe av det samme. Men uansett, siden du spør om noen har opplevd noe lignende.. på mine to første forsøk testet jeg to dager før IKM, og fikk positive tester. Ville bekrefte med test på IKM dagen, men da fikk jeg negativ test, og også en svak svak positiv. Deretter gikk jeg fem dager over IKM før jeg begynte å blø. Det var altså tidlige SA, eller kjemisk som noen kaller det (selv liker jeg ikke det ordet.) Men igjen, det er jo absolutt ikke sikkert dette har noe relevans for hva som skjer med deg. Det kan jo kun være du produserer sent hcg slik at testene ikke slår ut ordentlig, og... så lenge du ikke blør/får mensen er det bare å tenke positivt!! Skjønner du er fortvilet og synes dette er vel spennende, men hold motet oppe!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå