Gå til innhold

Hvem bor i Ullensaker eller i nærheten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Fint at så mange har svart da, men tenkte å få i stand et treff med noen på "vår" alder. Fra 17-25 siden det allerede finnes bim treff på jessheim men de er eldre enn oss.

Noen som er interessert?

Annonse

Finnes det treff for de eldre på Jessheim? Det har ikke jeg fått med meg. (Er selv 25, så regnes vel ikke som eldre uansett)

Ikke for å være kritisk til treff altså, men hvorfor aldersbestemme det? Husker selv at det beste med barselgruppa mi var nettopp det at vi var i så forskjellig alder men likevel hadde så mye til felles. Vi er jo alle i samme situasjon, og alder har liksom ikke så mye å si...

Men her vet jeg det er litt forskjellige meninger ute og går, så om det blir to treff med ulik alder så skal ikke jeg gå imot altså:)

Sjekk ut jessheim jentene på bim treff. Jeg har erfart selv å gå best overens med de på min alder. Alikevel om vi har en ting felles som er barn så er det som regel de man er jevngamle med man har felles interesser med.

Og siden det allerede finnes treff og det er de er over 26 så er det ikke alle 17 åringer som vil være med der f eks. Så da passer det jo bra å starte bim treff med de yngre også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...