Gå til innhold

Noen som har opplevd lignende:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt på EL den 24.07, med andre ord så er de neste to dagene de mest fruktbare. Hadde sex alle tre dagene, samt dagen før.

Hadde også sex den 01.08.

TR er forventet den 08.08 - men i går fikk jeg klar rød farge på dopapiret - har ikke blødd noe mere i dag, kun litt brunt i truseinnlegg.

Vanligvis har jeg en syklus på 27/28 dager, men ant. blødningsdager varierer fra 3-5 dager.

Er bare litt øm i brystene, men ikke så mye som jeg var med lillegutt!

Kan det være festeblødning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan kanskje være det, men jeg har aldri opplevd det da. men siden det bare varte en dag så vet jeg ikke noe annet det kan være.

lykke til :)

Skrevet

Jeg har samme "syklus" som deg, og jeg testet positivt for noen dager siden ;O)

Har du ikke tatt no test enda?

Skrevet

Nei jeg har ikke det! Ved siste svangerskap slo ikke graviditetstesten ut før en uke etter IKM...har aldri opplevd dette før da heller!

Må vare vente å se om TR dukker opp...

Skrevet

Det brune du opplever kan være spotting. Det er for mange vanlig å spotte noen dager før TR. Og siden du har TR til søndag kan det være at du spotter.

Tror det er litt sent med festeblødning for egget fester seg jo ca en uke etter EL, og det ville jo vært naturlig å eventuelt ha festeblødning på det tidspunktet. Dessuten er ikke festeblødning spesielt vanlig i følge leger osv.

Men det kan jo hende du er gravid selv om du spotter, om det er det du gjør, for det er flere som opplever menslignende blødning selv om de er gravide.

Lykke til. Du får teste deg til uken om det ikke dukker opp noe TR.

Skrevet

Det jeg stusser på er at jeg fikk klart blod på dopapiret først, så litt spotting! Jeg har alltid, kun hatt spotting en dag før TR, og jeg har aldri hatt så kort syklus før.

Leste inne på uke for uke at det er i uke 3 at egget fester seg...og det stemmer jo med siste TR og EL test!

Det er fortsatt bare minimalt med spotting, men det forundrer meg egentlig ikke om det bare er tanta som er teit!

Får bare vente å se, ikke stort annet jeg kan gjøre!

Takk for svar! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...