Gå til innhold

caremaxx dopler

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kjøpt den i dag :) fant hjerte, men var svak lyd på denne greia. eller kan det være at hun ligger rart til?? hjerte dunka fint, var bare så svak lyd på aparatet.

erfaring noen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har den selv og hos meg har jeg det nesten på det laveste og hører veldig godt. Syns lyden er veldig bra på min hvertfall :)

Noen ganger hører jeg mini svakere, men tenker det har med måten h*n ligger på.

Skrevet

Not a quitter:

Har du vert hos legen å hørt hjertelyd?

Jeg lurte på om du hørte den rene hjertebankingen til babyen eller var den litt skurrete som pulsen til kvinnen kan hørres ut gjennom en dobbler?:)

Skrevet

Til HI:)

Hvor kjøpte du den, og hvor mye kostet den????

Skrevet

Hvor langt er du på vei?

Jeg kjøpte den i uke 11 og da hadde jeg veldig svak lyd, men nå som jeg er i uke 15 så dunker det som bare det :)

Tror nok det kan ha litt med hvordan babyen ligger og hvor langt du er på vei.

Tirilgirl: Du kan kjøpe den på teknikmagasinet til 299 kr :)

Skrevet

Er det en butikk eller på nett??

takk for svar:)

Skrevet

er 23 + 3 i dag, men hørtes bare svak dunking, fin rytme, men svak lyd. kansje hun ligger rart til?? for hos jordmor er det høy fin lyd :) prøve i gjenn i morra å se om hun ha snudd seg :)

Skrevet

Nå kommer tusenkroners spørsmålet, var inne på nett men der var det vel nesten en million kategorier, altså på teknikmagasinet.no. Under hvilken kategori finner man den???

Skrevet

man kan søke på den på teknikkmagasinet :) søk på: angelsound så skal den komme opp :)

Skrevet

Syns du d e ok å bruk sånn dopler ?? Æ trur d e rota t å gjør mange enda meir paranoid.... :o ??

Skrevet

eg syns d e greit så længe man ikke bruke d mer enn 1-2 ganga i mnd. Å om man trur man kan bli paranoid av d så vil æ ikke ha kjøpt sånn, hehe :)

Skrevet

Hehe, ja, æ bare tenk på dem som muligens bruka den kvær dag... Å så snart dæm ikkje finne nå hjertelyd så e d full 113 og utrøkkning t legevakta osv..... ;P Nei, æ hold mæ t å få hør på kontroll 1 gang i månen ;))

Skrevet

ja, eg fikk bare så løst å kjøpe en å teste, hehe. men syns ikke den va så bra så. får nu se om den blir mer brukt, hehe. ligg allerede i skape i en pose. ser nu fram tel 11 august da ska d bi kos å høre skikkeli hos jordmor :) :) :)

Skrevet

Ja, d skjønna æ godt at du gler dæ t :D Æ skal jo åsså på kontroll nu 11 august, sia æ fær t Kreta neste helg... ;) Så skal æ åsså ta den glukosetesten på onsdag... Så e man ferdi me d... E i uke 28 +0 i dag, så imårra e d 3dje trimester ;):D

Skrevet

ååå grattulerer :) ja æ må nok ta den testen etter hvært æ åsså. gah, e sekker på at æ får svangerskaps diabetes, typpisk mi flax. jaja. e nu bare sånn d e :)

ÅÅååå vil åsså på ferie. har ferie fra 30 august tel 12 sept, ska pusse opp barnerommet da :) bi koseli å bynne å gjøre ting færdi ;)

Skrevet

Doppleren sparer nok det norske helsevesenet for at mange gravide kommer på legevakten og er nervøse for at babyen i magen ikke har det bra. jeg var kjempenervøs med nummer 1, og hadde atskillige besøk på gyn/føde avd. under svangerskapet.

Denne gangen har jeg brukt doppler hjemme, og frem til jeg kjente ordentlig med liv brukte jeg den daglig. har ikke hatt en eneste dag der jeg har følt behov for at en lege skulle sjekke at babyen har det bra.

Skjønner hva du mener da, det blir jo økt stress for de som ikke får den til, og dermed ikke finner hjertelyden på et foster som egentlig har det helt fint... men totalt sett tror jeg nok at doppleren står for demping av angst under svangerskap mer enn den lager angst.

Skrevet

må bare legge til at den er mindre farlig enn feks mobiltelefon og microbølgeovn, så da burde man kanskje være mer måteholden med disse også?

Skrevet

Anbefaler angesound .Billig og bra.Fin å ha til barnet begynner og sparke.

Søk på Angelsound hvis man skal bestille på nett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...