Gå til innhold

Fjordland, et godt alternativ til en på 2år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser LOVA at du er fiskekjerringa. Det var dumt å gå offentlig ut nå...

Dessuten. Fiskekjerringa er den som slenger mest dritt her, så du holder med feil person.

Skrevet

OI!

Jeg ble faktisk sliten av å lese denne tråden. Så mitt eneste tips her HI, er å overse alle her, og lage den maten du orker. Lykke til videre, og god bedring

(PS, vi er i samme båt, men jeg har heldigvis en mann som lager maten her hjemme så lenge jeg ligger rett ut, ellers hadde nok jeg og priset til Fjordland og boksmat)

Skrevet

min mening er at fjordland kan gå i enkle tilfeller.. Men selv synest eg ikke fjordland har så mangen råvarer og variert mat som man skal ha i en kost på 7 dager...

Skrevet

Hjelpes.

Innlegget jeg skrev over her er kanskje det 5 innlegget jeg har skrevet på anonymforumet totalt.

Hvorfor var det dumt av meg å "gå offentlig" som du kaller det?

Jeg signerer alltid med nick.

Skrevet

Fordi jeg ser at du er den som har gått som "fiskekjerringa" gjennom hele tråden på måten du skriver. Veldig lett å se likheten mellom deg og fiskedama, som er deg. Veldig rart at to som støtter hverandre så mye som "dere to" har heeelt like måter å skrive på.

Tilfeldighet? Tror ikke det.

Skrevet

LOVA. Er det ikke på tide å gi seg nå? Dumt av deg å gå ut med nick. Man ser med en gang at det er deg som er kverulanten her (fiskedamen) Du skulle bare latt det ligge, så hadde tråden forsvunnet, men nå driter du deg bare enda mer ut.

Skrevet

Kjøp heller middagsglass til ettåringer, og håp at det går ned.

Skrevet

Middagsglass til en 2 åring? Og dere snakker om næring? Er ikke nok næring i et middagsglass for en aktiv 2årling. Heller Fjordland med grønnsaker/fisk/kjøtt.

Skrevet

Ser det jeg og!!!! Lova er fisken!

Ingen andre her inne bruker store ord for å fremheve et poeng, samtidig som du trykker enter for hver setning. (Avsnitt etter hver setning) Dere har helt lik skrivemåte, og du er den eneste som har støttet henne. Er du ikke litt flau nå, Lova?

Hadde jeg vært deg, hadde jeg slettet nicket mitt, og begynt på scratch.

Nytt nick, og i morgen er du glemt. Men nå har du forhåpentligvist lært.... Kanskje ikke buse ut med for mye dritt?

Hilsen vakum!

Skrevet

Av og til er det greit men ikke hver dag

Skrevet

Hver dag i 2 uker er ikke noe problem, 00:39

Skrevet

Også lyver du som bare det, for du har vært medlem her inne siden 2006, og jeg tror du har slengt inn flere enn 5 innlegg på anonymforum på de 4, snart 5 åra du har vært her. Tror du vi er dumme eller? For å være så hovmodig, full av arroganse og smart som du vil ha det til selv, er du virkelig dårlig på å diskutere.

Skrevet

Haha, tror ikke HI var klar over hvor oppblåst denne diskusjonen ville bli når hun stilte dette lille enkle spørsmålet.... Hun spør jo ikke om det er greit å gi barnet Fjordland til det er myndig, men om det er et godt alternativ i en liten periode hvor hun ikke har mulighet til å lage sunn, hjemmelaget middag.... å det tror jeg så absolutt at hun kan.....

Go bedring! Håper at du snart føler deg bedre:)

Skrevet

Ja syns du kan gi han Fjordland hver dag med god samvittighet. Har vurdert det selv til vår 4 åring pga samme grunn som deg. Ikke bry deg om disse negative innleggene..

Skrevet

Tror neppe at noe vil skje med toåringen din. Går det ikke an å gi vitaminbjørner i tillegg? Før var det vanlig med vårslapphet pga manglende tilgang til vitaminer, og de overlevde det også.

Skrevet

Wow. Dere er virkelig en gjeng med gale damer.

Jeg har ALDRI signert med anonym og det kommer jeg ikke til å gjøre i fremtiden heller.

Selvom jeg registrerte meg her for 4 år siden betyr ikke det at jeg sitter på anonymforum hver kveld. Jeg har heldigvis et liv.

Det burde dere skaffe dere også. Dere kommer til å få det så mye bedre med dere selv.

Skrevet

Det finnes middagsglass beregnet på barn fra halvannet år, så det går nok helt fint.

Skrevet

He he, hva dibberne kan ta av for. Fjorland er helt ok mat det. Det største problemet med Fjorland er prisen og ikke næringsinnholdet!

Folk gir jo babyglass over en lav sko, men Fjorland, nei det er farlig det :P

Skrevet

Tydligvis er mat til barna noe som engasjerer damene her inne...142 svar på om Fjorland ok å spise for en 2 åring.....he he jeg er helt sjokka jeg.

Skrevet

Enig med Lova! For en gjeng med gale damer!!!!! Ser ut som om en av dere kommer med trusler til henne???!!!!!

Så utrolig sykt!!! Hvor gamle er dere???? Forhåpentligvis har dere ikke barn eller er gravide. Jeg er helt sjokkert!!!!! Håper moderator ser denne tråden.

Virker som om flere av dere enten er fulle eller er psykisk ustabile.

Siden dere kun holder på med drittslengingen deres på natta så er det nok stor sjangse for at jeg har rett.

Til deg, HI: Som de fleste skriver er Fjordland et ok alternativ for en kort stund men det er mer salt i disse rettene enn det som er anbefalt til små barn. Hadde nok varmet opp et middagsglass i steden.

Fjordland er jo veldig dyrt også!!!

God bedring:).

Skrevet

Lova. Nå holder det. Du er tatt på fersken. Glem det å gå videre.

Skrevet

Ganske stort gap mellom 18mnd og 22mnd. Et halvt år!

Skrevet

Oioioioioioioi!

Dette er jo helt crazy! Dere er jo gale!

HI

Skrevet

Hva er det i veien med deg?

Klarer du ikke å la en tråd ligge død? Hvorfor skal du absolutt "avsløre"hvem som er hvem her i denne tråden? Har du overhodet kommet med noe fornuftig i denne debatten?

Nå synes jeg du bør slutte å terrorisere folk.

Og NEI. Jeg er ikke brødhodet, vakumhodet, "LOVA" eller fiskedamen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...