Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #76 Skrevet 5. august 2010 Ja, gjerne. Jeg har aldri skrevet at fjordland ikke har konserveringsmiddel i maten sin. Jeg skriver et innlegg der jeg forklarer at der jeg jobber, har vi ingenting i vakumpakket mat, fordi det er derfor vi vakumpakker det. Hvor vanskelig er det å forstå?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #77 Skrevet 5. august 2010 Jeg ønsket ikke å utelate mitt innlegg. Jeg ville bare sette fokus på HVEM som begynte å slenge dritt og HVEM som begynte å snakke om lav IQ. Noe som kommer tydelig frem.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #78 Skrevet 5. august 2010 Her står det første innlegget mitt, og så vidt jeg ser, står det ikke at fjordland ikke har konserveringsmiddel i maten, men det står at det ikke tilsettes salt for å forlenge holdbarhetsdatoen Er dere helt korka eller? Hvorfor tror dere at man vakumpakker mat? Det er for å forlenge holdbarheten. Man salter ikke mat for forlengelse av vakumpakket mat! Det er som å smøre på smør på flesk! Jeg jobber på norges største fabrikk og pakker VAKUMPAKKET mat, og de tingene som blir vakumpakket er ikke tilsatt noesomhelst for å få forlenget holdbarhet! Skjerp dere, og legg linkene død. For jeg har jobbet med dette i 14 år!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #79 Skrevet 5. august 2010 Hehehe, det er forresten utrolig patetisk å skrive støtte-innlegg for å forsvare seg selv. Men det gjør man kanskje i din godt betalte bransje? Hohohoho!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #80 Skrevet 5. august 2010 Nettopp. Det kommer tydelig frem at det er du som slenger personlig dritt. Jeg snakket ikke TIL deg. og at du velger å ta et innlegg jeg skriver til allmennheten personlig, er ikke mitt ansvar. Du haglet mot meg at jeg var blåst, ikke kunne jobben min osv, før jeg begynte på deg. Så ikke kom her!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #82 Skrevet 5. august 2010 Du har virkelig vakumpakka hodet ditt du.... Du skriver at "de tingene som blir vakumpakket er ikke tilsatt noesomhelst for å forlege holdbarheten". Jo, det er konserveringsmiddel i Fjorlands-middagen det refereres til i linken. Hadde du vært litt smart hadde du giddet å åpne den og lese hva Fjordland selv skriver. Da ville du ikke fremstått som så himla dum hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #83 Skrevet 5. august 2010 Takket ikke du for deg og skrev at du ikke gadd å diskutere lenger? Hva er den kaklingen du fortsatt driver med da? Noe du holder på med i søvne? Slik virker det ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #84 Skrevet 5. august 2010 Støtteinnlegg? Tror ikke det du... hvis du ser på klokkeslettet er det umulig. Men tro hva du vil. I dont care.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #85 Skrevet 5. august 2010 Tom for argumenter nå da, eller? Gå tilbake til fisken din du, lille wannabe kostholdsekspert....
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #86 Skrevet 5. august 2010 Det er ikke nødvedig å diskutere lenger med en som ikke evner å diskutere saklig. Du er rett og slett for dum. Du gir meg ingen utfordringer. Tror jaggu meg jeg går tilbake til fisken min fremfor å diskutere med kjøttdeigdama med vakumpakket hode.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #87 Skrevet 5. august 2010 Men herregud...Virker som om du har vært innom og putta hodet ditt i crywac vacuum maskinen vi har her, for du er virkelig tom i hodet. Jeg har skrevet utallige ganger at denne setningen er tatt fra hvordan vi gjør det på min jobb. En tilleggsinfo fra min side, som dere tydligvis har hengt dere utrolig mye opp i. Skjønner jo nå at det var teit å si hvordan VI har det på MIN jobb, og at du ikke kan skille på Fjordland og meg. Hele innlegget mitt handler om SALT, så at du har hengt deg opp i feil setning, også etter at jeg har forklart denne setningen 100ganger, er virkelig ikke mitt bord. Venter enda i spenning der jeg har skrevet at FJORDLAND ikke har konserveringsmidler i maten sin....
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #88 Skrevet 5. august 2010 Datteren min ble innlagt på sykehus da hun var 22 mnd. Der var det MYE Fjordland ja.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #89 Skrevet 5. august 2010 Pertnentlige kjerringer. Skal vedde for at de fleste av dere serverer halvfabrikata flere ganger i uka - noe som er mye værre enn Fjordland.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #90 Skrevet 5. august 2010 Ok...I do not really care, fishy. Kos deg med den skyhøye iq`n din, og arrogansen. Blæh...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #91 Skrevet 5. august 2010 Nå synes jeg du skal gå å legge deg. Å jobbe 14 år på fabrikk der du pakker kjøttdeig har ikke gjort underverker for intelligensen din hører jeg. At du begynner å snakke om at andre har pakka inn hodet sitt i vakum faller på sin egen urimelighet. Det er jo du som er vakumdama i denne debatten. Du får finne på noe nytt. Du skriver også at man skal drite i verdifulle linker om Fjordlands mat? Det betyr jo at du skjærer all vakumpakket mat over en kam. Avsluttningsvis antyder du at dette kan du siden du har vakumpakket mat i 14 år. Hvis ikke du forstår hvor idiotisk dette høres ut synes jeg du skal bare la det ligge nå. Du virker bare dummere og dummere.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #94 Skrevet 5. august 2010 Jeg har aldri sagt at man skal drite i linkene til fjordland. Jeg ba dere slutte å linke til SALTET vakumpakket mat. Linkene som ei her oppe la ut for at det viste at de brukte salt i vakumpakket mat. Som du enda ikke har forstått, etter 2-3 timer med diskutering, så er det argumentene med SALTINGA jeg er imot her, og argumentene til de som mener SALTET er et konserveringsmiddel i vakumpakket mat. At du ikke forstod mitt første innlegg er muligens helt greit, men nå har jeg utdypet det jeg mente ca 20 ganger for deg, og du er enda på hugget etter den ene setningen jeg sa om min egen arbeidsplass. Hvem er det som virker dum?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #95 Skrevet 5. august 2010 Og igjen. Jobben min har ingenting med min intelligens å gjøre. Men virker som om du vet både mer om meg, enn meg selv. Mer om jobben min og mer generelt enn meg. Du må jo være superkvinnen. Og synsk...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #97 Skrevet 5. august 2010 Nei, det var ikke bra, det var HAHAHA, fordi det var så utrolig patetisk.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #98 Skrevet 5. august 2010 Jøss, hvilket sykehus var det????? Datteren min har vært innlagt tilsammen litt over et år på Rikshospitalet og Ullevål og der får de mat fra et sentralkjøkken som leverer til alle avdelingene. Tror du virkelig sykehus har råd til å servere Fjordland til hver enkelt pasient???
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #99 Skrevet 5. august 2010 Å Gud bedre, gjett om vi ser opp til deg!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #100 Skrevet 5. august 2010 Niks. Hahaha....fordi du fortjente det. Heier på vakuumhead, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå