Gå til innhold

Fjordland, et godt alternativ til en på 2år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjerpings 19.57, ikke gå DIT og si at de som jobber på matfabrikker har lav IQ

Skrevet

Hahahaha. Ikke sant!

OOOOOOO`STORE KOSTHOLDSEKSPERT!

Skrevet

Det var JEG som la ut begge linkene, nepeskrell!!!!!!

Den ene linken beviser at Fjordland bruker konserveringsmiddel.

Den andre står det om HVA de forskjellige konserveringsmidlene kan være, deriblant salt.

Det står INGENTING om at Fjordland bruker salt som konserveringsmiddel. Det står bare at de bruker konserveringsmiddel.

Det ER lurt å åpne linker før man begynner å legge ut om hva linkene inneholder.

Med dette fikk du svar på spørsmålet ditt.

Det er DU som virker DUM.

Skrevet

Enig. Tror ikke du er noe bedre enn alle andre her inne.

Du hoverer veldig, og breifer med ting det virker som om du ikke har peil på.

Tror heller ikke det er bra å gi barna sine bare fisk, så jeg syntes mer synd på dine barn, enn hi sine som får fjordland i noen uker.

Skrevet

Ja, bare forurens kroppene og hodene deres med søppelmat dere.

Det blir ihvertfall mer underholdene å diskutere med dere. Hehehehe.

Skrevet

Hehehe, ja du og vakumhodet er et fint radarpar. Skikkelig smartinger. Intelligens og humor på høyt nivå.

Skrevet

Du er hjerneskadet? Kanskje du er feilernært, og hjernecellen din brenner opp i rekordfart. Stakkars deg...

Skrevet

Men hvorfor attakerer du meg da? Da er det vel ikke deg jeg diskuterer til da?? Jævla kjøtthue! Jeg diskuterer med de som sier at salt er noe man bruker for å forlenge holdbarhetsdatoen, ditt mehe. Så hvem er dum, når du har diskutert med meg i 3 timer, men ikke skjønt hva jeg diskuterer. Det er nemlig endel mennesker som har skrevet "Salt brukes som konserveringsmiddel" her inne, og lagt ut linker til det også. Så slapp av, ditt fisketrynet. Du diskuterer feil sak med meg.

Skrevet

Hvor står det at barna mine kun får fisk?

Breifer? hva er det?

Har det med breiflabb å gjøre?

Synes dere burde bruke mer tid på å lese litt og åpne linker i ny og ne, fremfor å føle dere truet av meg.

Skrevet

Fiskedamen bør gå og legge seg nå..

Og du andre bør slutte å terge henne (eller det) opp....

Skrevet

Hehehehehe.

Hva beviser dette?

At ferdigmat er sunnere enn mat laget av ferske råvarer?

Skrevet

Slik jeg ser det viser det vel at Fjordland er et godt alternativ. Det var vel det HI spurte om?

Skrevet

Breiflabben kan jo ikke legge seg.....da har jeg jo ingen å le av her inne. HAHAHAAHHAAHAHHA! Heia vakum!

Skrevet

Hihihi, det er ihvertfall ikke fiskedamen som takker for seg og sier natta for så å fortsette i det uendelige.

Ps. Hun blir ikke terget opp, hun synes dere/du er morsomme:):).

Skrevet

Fortsetter ikke fiskedamen i det uendelige?

Neivel....

Skrevet

Sitert fra testen:

Camillas konklusjon:

Ferdigmiddager fra Fjordland og Toro fungerer fint som alternativ til hjemmelaget middag - også i perioder hvor en skal ned i vekt. Det å få et ordentlig, varmt og mettende måltid hjelper deg til å ikke småspise og gir deg dermed bedre kontroll over kaloriinntaket. Middagene er satt sammen med passe kaloriinnhold (noe høyt kalorinnhold for svenske kjøttboller).

Jeg personlig mener at det aller beste er å lage maten fra bunnen med ferske råvarer og ha et variert kosthold. Men denne testen som er utført av en ernæringsfysiolog sier at det faktisk er helt greit å ty til Fjordland eller Toro ferdigmiddag en gang i blant. Og periodevis i noen familier har man ikke tid eller overskudd til å lage skikkelig mat fra bunnen av og da syns jeg faktisk det er utrolig bra at man kjøper inn Fjordland istedenfor andre mer usunne alterativer eller i værste fall; ikke serverer middag i det hele tatt.

Så hvis du ikke er utdannet innen dette feltet og har mer kunnskap om emnet enn hun som har utført denne testen, syns jeg du bør finne noe annet å bruke din tid på.

Skrevet

Godt at fiskedamen lager sine egne sympati-innlegg.

Skrevet

Hvem var det du henviste til nederst der?

Skrevet

Heh? Hvor er det "fiskedamen" har laget egne sympati-innlegg?

Hun er jo den eneste som står for og har belegg for det hun sier.

Skjønner godt at dere blir provosert, dere forstår jo innerst inne at det er hun som har rett iforhold til hva som er godt koshold.

Herregud så mange idiotdamer det er her inne.

SÆRLIG vakumhodet.

Skrevet

Til den kverulerende fiskedama....

Skrevet

Dette er det helt tydelig fiskedamen som har skrevet, det finnes ikke TO slike idioter!

Skrevet

Finnes ikke to mehe`er av samme kaliber. Man ser at det er frøken breiflabb laaang vei.

Skrevet

Hahahaha. Ser det lang vei at det er du som skriver, fiskekjerring.

23:17 er helt likt slik fishyfish skriver alle andre innlegg.

Gå å legg deg nå. Når du våkner i morgen håper jeg for din del at dette innlegget er borte. Heldigvis har du holdt deg anonym, så da er du glemt innen noen timer hvis du holder kjeft nå.

Skrevet

Jo, det gjør visst det.

Jeg synes "vakumdamen" har et utrolig stygt og unødvendig språkbruk, og det er ikke rart hun blir missforstått.

Synes ikke det er rart den såkalte "fiskedamen" virker noe høy på pæra når hun forsvarer seg etter SÅ mye drittslenging.

Hun skriver over her a hun ikke synes Fjorlands er et dårlig alternativ men foreslår Hipp som en bedre og billigere løsning for et barn på 2 år.

Det er jeg HELT enig i.

Nå har jeg lest hele tråden, skjønner ikke at jeg har giddet, men det var faktisk mye morsom lesing her, bortsett fra all den unødvendige og hjernedøde drittslengingen på slutten her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...