Gå til innhold

LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEi....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager dette, men jeg er så forferdelig LEI nå, må bare få det ut...

Frustrert, frustrert, frustrert..........

Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei...............

PHU!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler virkelig med deg!!!! Vet akkurat hvordan du har det. Det tok oss 2,5 år å lage LIlle Sprell... Og det er VIRKELIG KJIPT å gå måned etter måned og den forbaska tante rød kommer hver eneste gang...

Er dere under utredning? Evt søkt om ass.befruktning?

Skrevet

Takk for svar! :)

2,5 å? Oi... Skjedde det "på egenhånd" eller ble det ass.befruktning? Glad på dine vegne!

Vi er under utredning. Alt er perfekt med han og meg finner de ikke noe galt med. Går på pergo nå, fordi jeg ville teste det -mens gyn ville ha meg rett på prøverør. 1 pp med pergo gikk det ikke, og jeg skal tilbake til gyn om halvannen uke. Da vil hun at jeg skal videre, mot prøverør. Skeptisk, trodde det var absolutt siste utvei. Vil jo helst klare det på egenhånd, men... Så lenge vi ender opp med et lite knøtt er jeg villig til å prøve alt!

Det er TØFT ja, spesielt med alle rundt som blir gravide støtt. Har altfor mange venner som blir det bare ved å knipse nesten. Man bli påvirket av sånt! Er glad på andres vegne, men størst er fortvilelsen for at det ikke er oss......

Ble et hjertesukk dette.....

Skrevet

(2,5 åR? ..skulle det selvsagt stå.. Beklager skriveleifer, gæærnt tastatur om dagen.)

Skrevet

Jeg forstår deg såååå gooodt!!

Vi har vel prøvd omtrent like lenge nå? 20 pp..hm...er vel sikkert sånn ca der vi ligger også...bare at sånn i praksis nå, så har vi bare hatt én reell pp.. Men så vet jo jeg hva som er/har vært problemet da.

Vet ikke hva som er værst? Eller best? Vite hvorfor det tar tid, eller ikke vite. Hehe.. Må bare le litt. Ellers blir alt så trist. HAHAAAA..neida :P

(er i litt vasehumør i dag)

Uansett...leie blir vi alltid...og har vært det hele tiden siden pp6 eller noe sånn. :P

MEN!! Du har i det minste en gyn som er handlekraftig!?!!! Det er så mange som bare sitter på rumpa og venter og venter og gyn gjør liksom...ingenting.. Det er i det minste en god ting!!

...får gyn det som hun vil, så har du kanskje baby i magen innen jul!? :D Eller før?!

*sliterklem*

Skrevet

VI var gjennom Pergokur, 2 negative AIH og 2 negative IVF... Så i måneden mellom det siste negative IVF, i påvente av fryseforsøk, bestemte den lille luringen for å flytte inn gitt :) Jeg "selvmedisinerte" meg med Pergo den måneden fordi jeg var så lei av at syklusen alltid bare klusset og ville i gang med fryseforsøket så fort som mulig.

Så kan vel si at vi endte opp med en liten pergospire på den naturlige måten :) Hehe :)

Vi var også det de kaller uforklarlig barnløse. Ingenting galt med noen av oss.

Så jeg vil bare si at du må ikke gi opp håpet!!! Plutselig en dag så får du oppleve et lite mirakel og vips... plutselig har du blitt mamma du også :)

Skrevet

Sååå gode dere er!

Dere var igjennom MYE altså, Turbotrollet, utrolig tidspunkt lille spira bestemte seg for å komme på. Og jeg kjenner du ga meg håp nå + at jeg ble desto gladere på deres vegne! Tuuuuuusen takk for at du delte historien din med meg :)

Drømme, vi er jammen i samme båt! Ja, jeg er takknemlig for den handlekraftige gyn'en -ble tatt på alvor med en gang der :) Vi får håpe det er vår tur snart....

TAKK FOR HYGGELIGE SVAR, jenter :))

Skrevet

Hei :)

Kjenner den følelsen så utrolig godt selv.. Vi er på andre året nå. Veit ikke helt hva problemet her her egentlig. Første gang jeg testet positivt var det ikke planlagt. 2-3 dager senere begynte jeg å blø og det var det. Etterhvert begynte vi å prøve, fikk endelig positiv test igjen etter lang tid. Uka etter begynte jeg å blø igjen. Ambulansen kom og masse styr. Kom på ultralyd men ingen var i magen, der var det tomt. Nå sitter jeg her igjen... Først svak positiv test,blødning, men enda svakt positivt. Forventer at det ikke er noe der lenger. Har legetime på mandag. Er så drittlei detta! Mannen har vært hos lege han også, men var ikke mye hjelp å få der. Jeg er undersøkt med ultralyd og det skal ikke være noe problem der... Mannen har begynt å tenke at det ikke er meningen vi skal få barn, noen ganger lurer jeg selv...

Skrevet

Neimen Turbotrollet & Lille Sprell♂ er du tilbake her igjen??? Prøver på flere eller?? Hehehe :)

Ellers henger jeg meg på innlegget til Happy ツ 20pp Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - er selv driiiiiiiiiiiiiiiiiiiit lei prøvingen her også :( :( :(

Fortvilelsen er stoooooor her i gården også, når vennepar/venninner i mellomtiden får både ett og to og tre barn!!! Syyyyykt altså, skjønner ikke hvorfor det skal ta så lang tid??

Det er jo så enkelt, og allikevel så vanskelig å bli gravid... og når man først blir gravid så har man INGEN garantier for at det går bra heller...

Allikevel er det - det høyeste ønsket vårt, og jeg håper virkelig, virkelig, VIRKELIG at jeg kan få lov til å oppleve ett sååååå stort og fantastisk lite mirakel det er; å få lov til å bli mamma til ett lite nurk en gang til ;)

Lykke til jenter - dette SKAL vi KLARE!!!!!!!!!!!!!

Stoooooooor klems

Skrevet

Må bare få gi dere alle en klem!! Dere er utrolig sterke som klarer å holde ut. Håper virkelig dere får resultater til slutt. Det har dere virkelig fortjent!!

Stå på!!

Skrevet

Tuuuuuuuuuuuusen takk for herlige svar, så gode dere er :)

JA, dette SKAL vi klare!! :)

Skrevet

Det er ikke noe gøy... Selv ble jeg gravid etter to års prøving, men mistet i uke 11. Nå er jeg er på andre pp etter SA, men er ikke veldig optimistisk. Og alderen taler ikke akkurat til min fordel. Begynner å innse at det neppe blir noen arvinger, men man kan jo ikke gi opp? Det har skjedd undere før :)

Klem til deg!

Skrevet

Trist å høre at du mistet, Marianne..

Ja, her tror vi på undere og mirakler og alt som er, for dette SKAL vi klare :)

Fått mye positiv input av denne tråden, merker jeg... Takk, jenter! :)

Klemmer fra

Skrevet

Så herlig å lese denne tråden! Det er LEEEI jeg også føler meg for tiden.... Du har prøvd litt lengre enn meg, happy, men vi har komt til 15 pp uten hell nå. Og mannen vil vi skal prøve ivf. Jeg har jo lyst å få flere barn, men begynner å grine hver gang jeg tenker på det.... Vi har vært gjennom utredning og ingenting galt med noen av oss, og gyn ville ha oss til å prøve ivf. Så på mandag blir det telefon til gyn, til tross for at jeg er litt todelt når det gjelder om jeg vil eller ikke. Har lyst å bli gravid, men ikke lyst å ligge og sprike med beina for en gyn:(

Det er skikkelig trist å lese om dere som har hatt sa og ma, og om dere som var prøvd enda le gre enn oss vi er tross alt heldige som har en gutt fra før, og som har en lege som hører på oss. Og kjekt å lese om deg som ble gra id etter 2,5 år!! :) hurra, og tenk at det går an:))

Har stor tro på at vi skal klare å bli gravide alle sammen, på en eller annen måte!! Lykke ti videre

Og happy, vet at du stilte meg et som for en stund siden. Har ikke vært noe aktiv, har nettopp begynt i ny jobb, og har det passe travelt;)

Stor klem til alle!!

(ps, skriver inn via iPhone som har klikka litt, så ser ingenting av det jeg skriver. Så beklager dersom det er mye skrivefeil eller utxorståelige ord;)

Skrevet

Sender dere alle masse KLEMMER, Håper virkelig snart det er deres tur jenter for dere er herlige alle som en. Stor klem J

Skrevet

Lykke-C og J-76, dere er gode :) Takk for hyggelig svar!

Grattis med ny jobb, lykke-c :) Høres ut som vi er på AKKURAT samme sted! Gyn og mann vil ha ivf, mens vi er litt mer delt.. Kjenner meg veldig godt igjen i det! Vi får støtte oss litt på hverandre her inne..

Store klemmer fra

Skrevet

Uff, klart du er lei, jeg skjønner deg så altfor godt! Selv brukte vi 44pp på vår spire... I perioder var det helt uutholdelig. Men hold ut, en dag blir det din tur. Håper bare den dagen kommer snart!

Nå er jeg i 1pp og lurer veldig på om jeg må gjennom samme greiene igjen...

Stor klem fra

Skrevet

Tusen takk, Kirsty! Endte dere opp med ivf, forresten?

Ei venninne har fått førstemann ved ivf, og nestemann var ikke planlagt! Helt utrolig.. Få håpe det skjer noe lignende for dere nå, lykke lykke til :)

Klemmer fra

Skrevet

Ja vi hadde 1 IVF forsøk som endte opp som avbrutt, ingen befruktning dessverre. jeg utsatte forsøk nr 2 for jeg ville heller gå litt alternative veier. Og da ble jeg gravid på egenhånd :) Foreløbig gjør jeg ikke noe utenom å ha sex for å bli gravid. Håper jeg slipper fertilitetsbehandling og alternativ behandling denne gangen, blir jo helt utslitt av det.

Håper du lykkes snart Happy! Lykke til :)

Skrevet

Tusen takk, Kirsty!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...