♥jente2010+♥jente2012 Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 hele tirsdag kveld og frem til 0500 på morgenen hadde jeg kjempe vonde kramper, varte alt fra 15 sek til 1 min.. men da jeg endelig sovnet og våknet på formiddagen hadde det gitt seg. har i går og i dag mye kynnere og ofte stikker det skikkelig til og klarer ikke å holde igjen ynkene.. det jeg egentlig lurer på, er dette bare kynnere..eller kaller man det rier når det gjør så vondt? har forresten 8 dager til termin. blir jo gal av å gå og tyde alle tegn kroppen kommer med, men er ikke så lett og vite når man ikke har vært igjennom dette før.. håper noen kloke damer har noe svar til meg;)
Tredje drøm Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Vet du, det er ikke lett å vite når man har vært igjennom det før heller. Venter nå på min tredje fødsel, og holder på å bli sprø av det hele. Overtyder jo alle tegn og får stadig forhåpninger om at NÅ er det igang. Men nei, det var visst ikke det likevel. Men nå mot slutten kan kynnere/maserier gjøre ganske vondt. Når det virkelig er igang, vet man det som regel ganske sikkert, men det er jo tiden frem til da som er litt kjip. Du kan jo ta tiden på sammentrekningene. (rieteller.no er veldig ok - så slipper man å sitte å se på klokken og huske hele tiden) Riene kommer etter hvert ganske regelmessig, og de varer ofte halvannet minutt når de tar seg opp. Riene gir seg heller ikke om du skifter stilling eller slapper av. Jeg ble skikkelig lurt i helga. Hadde sammentrekninger med 8 minutters mellomrom over ganske lang tid, men plutselig ga de seg. Argh.... Ganske frustrerende når man er så klar! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå