Frøken håpefull - er mamma! Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Hei! Jeg har erfaringer med den. Har brukt den siden januar (-1mnd). Har ikke blitt graivd enda. Noe spesielt du lurte på i forhold til monitoren?
villmusa Skrevet 5. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2010 Eg e litt spent på om noen har lykkes etter bruk av den. Føle du den som god hjelp? Om ikkje vi har lykkes denna mnd så trur eg at eg kjøpe den til neste pp )
Lilledrøm Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 Jeg har brukt det, brukte 2 mnd på å bli gravid og er idag lykkelige 10 uker på vei ) Skal selge min for kr 900,-, kun brukt i 2 mnd altså..
Frøken håpefull - er mamma! Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 Jeg føler den er til veldig god hjelp når det gjelder å finne el. Monitoren viser også fruktbare dager før el. På bruksanvisninger som følger med, står det at om man ikke er blitt gravid innen 6 mnd, burde man oppsøke lege. Jeg har nå brukt den siden januar. Og vi har bestilt lege-time. Det er noe vi hadde gjort uavhengig av monitoren. Hvis du trenger hjelp til å vite eksakt hvike dager du er fruktbar, så er den perfekt å bruke:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå