Gå til innhold

Vært på Ul og alt ser fint ut:)

Mamma`n til Ole Kristian

Anbefalte innlegg

Hadde jo denne lille blødningen for noen kvelder siden, fikk sjekket det opp på Føden og de fant hjertelyd med en gang:)

Men så er det noe med denne UL da, for og roe ned litt lettere hysteriske, eldre gravide kvinner:) Så gynekologen min fikk en avbestilling i dag, og vips kunne jeg være der på kort stund. Og alt ser fint ut:) Han trodde det kanskje kunne være ei lita jente. Noe som er ekstra stas, da jeg mistet moren min for kort tid tilbake og ar lyst og oppkalle henne etter mamma:)

Klem fra meg:)

Fortsetter under...

ååååååh så bra vennen:))))))

Har tenkt mye på deg i dag og dette var jo veldig kjekke nyheter!

Ekstra stas med jenta ja kan jeg tenke meg:)

Nå må du prøve å senke skuldrene og nyte graviditeten litt før du blir tung og alt føles som et ork:)

Hilsen en som gleder seg veeeeeeldig til barnehagen åpner igjen på mandag og kan få muligheten til å slenge seg noen øyeblikk på sofaen for en blund i ny og ne:)

Stoooooooooor klem

Annonse

Åhhhh, for en deilig bekreftelse:-)

Er det ikke deilig å se lille bøllefrø "live"?

Håper h*n slår kollbøtte og hjul inni der, så du kjenner det og er sikker snart:-)

Så flott at du fikk en fin opplevelse og at alt står bra til.

Da blir det kanskje enda lettere å senke skuldrene!'

Klem,klem

Klemmer masse tilbake:)

Jupp, slapper mer av nå kjenner jeg, tørr liksom mer slippe gleden og optimismen fram.......hehe

Gleder meg til neste fredag og kontroll på Riksen, da blir det skikkelige UL bilder håper jeg:)

Klem fra meg:)

Hei Turva:)

Tusen takk for hyggelig melding fra deg:) Var inne og leste på profilen din, litt av en reise dere har hatt for og komme dit dere er i dag:) Må ha vært utrolig tøft mange ganger......

Er dette ditt første barn eller??? har alt gått bra så langt for deg???

mange klemmer fra meg

Huff ja... det har vært en lang reise, men gud så hærlig når man endelig lykkes :-) Det har vært en utrolig tøff prosess syns jeg, har hatt mine nedturer ja... men endelig nå er det vår tur :-)

Dette er vårt første barn, og svangerskapet har gått kjempefint så langt, ingen komplikasjoner *bank-i-bordet*.... men det er nå noe å være en eldre førstegangsgravid da :-) men men :-) Alt var fint på Duo-testen, heldigvis!

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...