Gå til innhold

Vært på UL i dag, og alt ser flott ut:)

Anbefalte innlegg

Hadde jo denne lille blødningen for noen kvelder siden, fikk sjekket det opp på Føden og de fant hjertelyd med en gang:)

Men så er det noe med denne UL da, for og roe ned litt lettere hysteriske, eldre gravide kvinner:) Så gynekologen min fikk en avbestilling i dag, og vips kunne jeg være der på kort stund. Og alt ser fint ut:) Han trodde det kanskje kunne være ei lita jente. Noe som er ekstra stas, da jeg mistet moren min for kort tid tilbake og ar lyst og oppkalle henne etter mamma:)

Klem fra meg:)

Fortsetter under...

Så godt å høre at du har sett det lille vidunderet! Håper du nå kan slappe av og nyte tiden med den lille inni magen din :) Det er fantastisk om det blir en liten tulle! Det er iallefall fint å kunne kalle opp jenta etter henne :)

Jeg mistet farmoren min i januar, og sannelig i posen fra sykehjemmet etter henne lå det et par små hjemmestrikkede sokker som jeg fant for bare en uke siden!! Tror hun var ei skikkelig lur ei ;)

Masse lykke til!

Så bra at alt gikk som forventet!

Får håpe at det er ei lita tulle inni der!

Tror nok din mor ville blitt veldig rørt over at du vil kalle babyen opp etter henne.. Veldig stas!

Ble nesten litt rørt her selv. Disse her hormonene..

Annonse

Tusen takk skal der ah jenter:))) Setter stor pris på så hyggelige tilbakemeldinger......

Kjære Mammaen til engelen Daniel:) Deg husker jeg veldig godt, har jo et englebarn selv:) Hvordan går det med deg????

Varm klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...