Lykkemin Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Var på kontroll til jordmor i går og hun sa at han allerede ligger med hodet ned, jeg er i uke 29 så synes det er litt vel tidlig.. men han kan vel enda snu på seg opptil flere ganger.. I hvilken uke er det vanlig at babyen legger seg med hodet ned og magen synker?
Voyeur Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Sist svangerskap la ikke babyen seg emd hodet ned før etter uke 36 tror jeg. Vanlig at magen synker når babyen har festet seg, med nummer en var dette rett etter uke 30 og noe (Er så lenge siden nå at jeg ikke husker helt;) Mens de to siste har aldri festet seg skikkelig. Magen har uansett sunket ned i uke 36-38 eller noe sånt. På førstegangsfødene fester hodet seg tidligere enn på flergangsfødende, mens på flergangsfødene trenger ikke barna feste seg skikkelig før vannet går.
ticalinda Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Den første jenta her la seg ned med hodet i uke 28, festet i uke 34, og fødte i uke 36. Denne jenta la seg ned i uke 31, forventer ikke at hun kommer til å feste seg, men vi får se på neste kontroll i uke 34:)
Lykkemin Skrevet 5. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2010 jeg er førstegangs.. det er ikke sånn at han gjør seg klar for å komme ut nå snart? det er jo alt for tidlig..
2 boys & now pink Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 Mine to forrige barn har lagt seg med hodet ned ganske tidlig (uke 26 og 29) Og hode til eldste mann var festet i uke 32, for så å løsne igjen og så feste seg i uke 36. Minsten festet ikke hodet før fødsel, så jeg måtte stå og gå en del for å få ham ned i bekkenet. Det er ennå ikke sjekket med rusket hvilken vei hun ligger, eller om hun er festet. Er 31+2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå