Gå til innhold

Luftsmerter og kynnere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har enda ikke opplevd å fått noen kynnere,iallefall ikke som jeg vet om,men den siste uken har jeg stadig hatt luftlignende smerter i rygg/skambenområdet.

Magen blir ikke nevneverdig hard og ikke kommer det noe luft ut heller.

Kan dette være en slags type kynnere tror dere?

"Alt" er jo mulig og normalt i et svangerskap har jeg kommet frem til,så det kan det sikkert vøre,men er det noen som liksom har opplevd dette og vet at det er sånn mener jeg..? :)

Er 29+5.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har hatt veldig mye kynnere, og de gjør alltid magen hard. men er aldri smertefulle. så synes ikke dette høres ut som kynnere....men er helt sikkert noe annet normalt:)

Skrevet

Ligner ikke på mine kynnere ihvetfall. Magen min blir hard og kan få de underligste fasonger ettersom hvor livmoren strammer seg, men jeg får ikke vondt noe sted.

Kan det være starten på en bekkenløsning kanskje?

Skrevet

Høres ut som babyen skrur seg nedover i bekkenet (det driver de gjerne med i ukeeesvis før de kommer ut, hvertfall min.... :)

Det kjennes som små stikk. Kan være skikkelig vondt. Prøvde å beskrive for mannen hvordan smerten er og hvorfor jeg hopper til hver gang, og da er luftsmerter det nærmeste jeg kommer.

Ville spurt jordmor / lege på neste kontroll, for å være sikker. Da kan de sikkert sjekke litt på hvordan babyen ligger og om den er på vei ned i bekkenet.

Skrevet

Takker for svarene deres,skal selfølgelig høre med jordmor på neste kontroll.

Men hun sier så mye "rart" at til tiden føler ejg dere her inne vet bedre. Hehe! ;)

Men det er ikke noe som bekymrer meg,var mest nysgjerrig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...