Gå til innhold

Utflod med litt slim/blod i ca uke 36?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er utfloden deres i ca uke 36? Jeg har litt slim/blod gul utflod hver morgen etter en natt med kynnere. Er det fler som har det slik?

Slimproppen kan jo gå litt og litt i ukesvis også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som slimproppen som går ja, og med blod i betyr det vel at fødselen nærmer seg? Jeg er førstegangs selv, så tør ikke si sikkert, men er slik jeg har forstått det.

Jordmor på mammanett.no sier: Slimproppen kan komme stykkevis over flere dager, den ser ofte ut som en glassmanet og er ibland litt blodtilblanded. Vanlig at man føder 1-7 dager etter slimproppen gått.

Hva sier dere andre med mer erfaring?

Skrevet

Det er heilt forskjellig fra person til person, har ei vennine å slimproppen hennes gikk med blod for snart 4 uker siden. å ho blødde i to dager.. men ikke noe baby enda:S

Skrevet

det er veldig individuellt ja... Hos meg har den gått 3 dager før fødsel på mine 2 første barn. Med nr 3 gikk den i uke 35, og fødselen startet ikke før i uke 38. Nå er jeg i uke 38 med nr 4, slimproppen driver og går litt stykkvis her også nå, det er første gang for meg...:) men jeg var på kontroll i går, har 1cm åpning, men lang mormunn så jeg er ikke moden akkurat. ble strippet da... får håpe det hjelper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...