Gjest Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Hvilken svangerskapsuke tok du bildene ?? Og hva syns du om resultatet ? )
mamma til 3:) Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Jeg tok 3D-UL i uke 28, bildene hadde nok blitt bra om lille frøkna ikke hadde ligget med hendene foran ansikte:p Fornøyd med de bildene som ble tatt i full fart når hendene ikke var rett foran hele ansiktet:) Helt spesiell opplevelse, følte meg såååå lykkelig etterpå
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Tok i uke 27. Ble helt greie bilder. Men han lå på tvers med hodet mot ryggen min så var ikke så lett å se i starten. De er jo så flinke de legene og han styra for at vi skulle bli fornøyde. Og det gjorde vi jo. Alt stod bra til med lillegutt :-D
Flea Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 Vi tok 3D-UL i uke 26. Hadde også trøbbel med hender foran ansiktet, men legen var tolmodig og vi fikk masse fine bilder tilslutt. På det ene ser det faktisk ut som hun gir oss et stort smil! Veldig artig. Det bildet fikk vi skrevet ut av legen. Vi fikk en DVD med bilder og video, og når vi kom hjem sendte vi et par av bildene på e-post til kommende besteforeldre og tanter/onkler. Anbefales!
surfepia Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 Jeg tok i uke 26. Gyn mente det var litt for tidlig, at babyen enda ikke hadde fått underhudsfett og at vi burde vente til uke 28-32. Men vi skulle ut å reise og tok likevel i uke 26. Lillepia var kjempeskjønn, hadde bollekinner så det holdt :-) Fikk kjempefine bilder, selv om hun har handa i panna på ett av de :-) Så alt fra uke 26 til uke 23 tror nå jeg går bra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå