Gå til innhold

endelig var det min tur :-) positiv test igår !! yeiii, kan ikke tro det, noen som vil se, ?

Anbefalte innlegg

er det noen som kan se om det vil gå bra denne gangen? kjønn?

ble helt skjelven igår da jeg tok testen, for hadde nesten sluttet å tenke på graviditet... ønsker ikke en spontanabort til....

please , noen som ser noe beroligende på meg ? tusen tusen takk!!

05 08 77

Fortsetter under...

hei, tusen takk for at du ville se :-) godt å høre....så spennende da, gutt ja, det vil vel fam tvile på siden det bare er jenter i både hans og min fam hehe, så det hadde vert moro :-) skal gi deg tilbakelemeld! :-)

Annonse

Får bare oppe gode følelser rundt svanerskapet ditt,dette kommer til å gå kjempebra,du kan plages litt extra med kvalmen, men ellers et flott svangerskap, føler også gutt på deg og hele 4 barn totalt.

tusen takk for svar :-)

lurer på en ting da, jeg har et barn fra før, og min samboer har 2 barn, kan det være at det er noen av disse du ser, eller ser du fire barn på meg totalt i fremtiden inkl det jeg er på vei med nå? hjelp hehe

• 2 uker senere...

andre som har lyst til å se hva de får opp av kjønn? og om svangerskapet vil gå bra ? er så nervøs, .. har vert på 2 ul allrede... så håper virkelig det går bra, ...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...