*julybirth* Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 er det noen som kan se om det vil gå bra denne gangen? kjønn? ble helt skjelven igår da jeg tok testen, for hadde nesten sluttet å tenke på graviditet... ønsker ikke en spontanabort til.... please , noen som ser noe beroligende på meg ? tusen tusen takk!! 05 08 77
zassy☆ Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Hei 1rose, håper og tror at det vil gå fint med deg! Og jeg fikk opp gutt på kjønn Lykke til videre og gratulerer med graviditeten!
*julybirth* Skrevet 8. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2010 hei, tusen takk for at du ville se :-) godt å høre....så spennende da, gutt ja, det vil vel fam tvile på siden det bare er jenter i både hans og min fam hehe, så det hadde vert moro :-) skal gi deg tilbakelemeld! :-)
*julybirth* Skrevet 13. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2010 dytter litt og håper det er andre og som vil se :-)
*Bambi + spire* Skrevet 17. august 2010 #7 Skrevet 17. august 2010 Får bare oppe gode følelser rundt svanerskapet ditt,dette kommer til å gå kjempebra,du kan plages litt extra med kvalmen, men ellers et flott svangerskap, føler også gutt på deg og hele 4 barn totalt.
*julybirth* Skrevet 18. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 18. august 2010 tusen takk for svar :-) lurer på en ting da, jeg har et barn fra før, og min samboer har 2 barn, kan det være at det er noen av disse du ser, eller ser du fire barn på meg totalt i fremtiden inkl det jeg er på vei med nå? hjelp hehe
*julybirth* Skrevet 20. august 2010 Forfatter #10 Skrevet 20. august 2010 dytter så du kan se hva jeg svarte ...
*julybirth* Skrevet 31. august 2010 Forfatter #11 Skrevet 31. august 2010 andre som har lyst til å se hva de får opp av kjønn? og om svangerskapet vil gå bra ? er så nervøs, .. har vert på 2 ul allrede... så håper virkelig det går bra, ...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #12 Skrevet 2. september 2010 jeg har så vondt i magen, og blør enda, har gjort det i over en uke, noen som kan berolige meg, som ser noe positivt? hilsen HI
*julybirth* Skrevet 2. september 2010 Forfatter #13 Skrevet 2. september 2010 var ikke meningen å stå anonym... please, er så nervøs nå....anyone?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå