rosa og en blå Skrevet 5. august 2010 #26 Skrevet 5. august 2010 ja, du må merke utenpå. ivertfall om det er sant det du skriver. høres vanvittig mye ut. SÅ det MÅ være kleptomane i din b-hage. jobber selv i b-hage, og opplever at ting forsvinner, men ikke såå mye, ivertfall ikke per familie.
Piipii Skrevet 6. august 2010 Forfatter #27 Skrevet 6. august 2010 Hehe artig. Om det er sant det jeg skriver. Hvorfor skulle jeg lyve om slikt da, jaja samma det. Snakket akkurat med moren til han som har mistet dressen sin nå før sommeren. Og de har også mistet en del ting, så er ikke bare jeg som har vært uheldig.. Det jeg syns er rart er at det har vært på to avd. Sønnen min går på en og datteren min på en annen. Så i såfall er det noen som går rundt i bhg da. Det jeg tenkte på etter å ha lest litt hva dere har skrevet er at det sluttet jo mange barn nå før sommeren, så kanskje det kan ha vært en familie som trengte litt ting til barna sine da. Men jeg skla ihvertfall gjøre som flere her sier, med å bruke merketusj også. Det var et lurt tips:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå