Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Og nå starter en ny ventetid, for.....JEG ER GRAVID!!!!!!!! Jiiiippppiiiiii!!!!

Endelig var det min tur til å si den setningen som jeg har ventet i mange år på å si :-) :-) :-)

Tok en test i går på dag 11, kom ikke noen strek fram med det samme, så jeg tenkte ja, ja, den blir vel negativ! La den fra meg, men måtte se på den etter 1 min, og da var det dukket opp en strek. Hæh utbrøt jeg og så begynte jeg å skjelve og svette. Måtte ta en ny test i dag for å se om det var sant, og da kom krysset med en gang! Hæææærlig følelse. Nå håper jeg at knuten på livmora oppfører seg, slik at lille knøttet holder seg der i 36 uker til!

Kan ikke tro at jeg endelig har lykkes:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142162150-ventetida-er-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gjest Pippi9

FANTASTISK!!!! Jeg jubler med deg :-)) Hadde det på følelsen ;-) Dette var gullegget, kun ett, men perfekt. Krysser fingrene for at den perfekte lille spira utvikler seg til en perfekt liten baby - en skikkelig tøffing som ikke lar seg stoppe av en muskelknute.

Åhh, nå jeg ble jeg veldig motivert til å ikke gi opp selv også!!

Tusen takk alle sammen!!!! Det er så rørende å se hvor mange som følger med og bryr seg!! Men vi er jo som en egen liten familie her inne :-) Kjenner mye murringer innimellom, så det er tydelig at det skjer ting!

Håpefull_ prøver, jeg fikk noen tabletter som heter medrol. Nesten det samme som prednisolon, bare mye sterkere(16 mg). Skal dempe immunforsvaret slik at kroppen ikke støter ut egget så fort. Begynte samme dag som uttak og tok 1 tabl hver dag i 4 dager, neste dag 1/2 og siste dag 1/4. Kanskje det var dette som gjorde susen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...