Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere!

Jeg er ny her, og har brukt de siste par dagene på å lese litt rundt om kring. Det virker som det er her det er mest aktivitet, og mest fornuftige svar :) Jeg har 1 mnd igjen til termin i dag! Og med en dato som nærmer seg med stormskritt kommer også mange spørsmål.

Naturlig nok har mannen min og jeg kjøpt inn endel klær i sommer, og oppdaget til vår skrekk at mange av bodypakkene vi kjøpte f.eks i London hadde kort arm! Vi har etter det fått tak i langermede bodyer også, men jeg synes det er synd om vi ikke får brukt de med kort, for de er jo så søte! Det blir jo som å ha en t-skjorte under noe annet. Hva bruker dere?

Videre har vi begynt å fundere på hvordan vi skal kle henne ute på tur. Hun blir født i begynnelsen av september, og da er det fortsatt ganske fin temperatur. Jeg har derfor kjøpt en fleecedress i str 62, så den passer mer utpå høsten. Men hva skal man ha på i september? Body, strømpis....også? Kjøper man bukse og lett jakke til baby? Bruker man de gode gamle sparkebuksene fortsatt?

Tusen takk for svar!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en lett pose er fint å ha. i sept kan det fort være såppas skummel trekk at du kan bruke en fleesepose ller lign.

ellers så kan du bruke de kortermede under omslagsjakker for eksempel.

de gode gamle sparkebuksene er gull verdt, nakne ankler og sokker som sklir av er da en saga blott.

lykketil Flea, vi har nok termin omtrent samtidig, fødestøv til oss begge ønskes ;)

Skrevet

Hei! Jeg har også termin i begynnelsen av september. Satser på langermede bodyer og strømpebukser som antrekk i begynnelsen. Men klart du kan bruke kortermede bodyer, ta myke langermede gensere utenpå!

Ellers har jeg kjøpt en fleecedress, en hel, men den tipper jeg at vi ikke bruker før litt senere. Har ellers bestilt en tynn ulljakke, lue, ullbukse og sokker fra min strikkeglade mamma. Ull er vel det beste for å holde riktig temperatur, så om du har noen snille strikkeglade mennesker rundt deg... Eller sjekk ut nøstebarn.no, der er det også masse fine ullklær! Dyre, men om du investerer i et sett til å ha utenpå, kommer det nok til å bli brukt masse.

Ellers kommer man langt med sunn fornuft. Den første mnd er det kanskje begrenset hvor mye man er ute, og vips, så er oktober der med kald vind og fleecedress er midt i blinken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...