Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jaja så stod jeg opp igår gravid og forventningsfull..... idag magevondt og ikke gravid. Var 12pluss5igår og var på ultralyd bare for å sjekke om alt var bra før avreise til syden idag... snakk om slag i ansiktet viste seg at fosteret hadde vært uten hjerteslag ca en uke. Kom så brått på oss, visstnok har jeg to barn fra før og trøster meg selvfølgelig med det, men nå hadde vi så veldig gledet oss til en ny baby. Spesielt når man har kommet over de kritiske ukene. Jeg har heller aldri abortert før så dette ble hardt. Hadde nesten vært bedre å få spontan blødning hjemme, da sjønner man hvertfall hva som skjer...men nå så jeg bare det lille fosteret uten hjerteslag og ingen bevegelse. Så da ble dagen snudd på hodet inn på sykehuset narkose og utskraping. Får vel bare prøve igjen men nå har jeg vært kvalm alle ukene og vet jammen ikke om jeg orker en ny runde... Men er vel sånn at når man mister en baby ja da har man virkelig lyst på en ny.... Inatt reiser vi til syden med blandede følelser men kanskje godt å komme til sol og varme og prøve snu tankene. Alt går vel over, det vet vel dere som har opplevdt dette før. Hvor lang tid går det før man egentlig kan prøve på ny for kroppen sin del tenker jeg??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142161935-ma-p%C3%A5-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke så mye svar til deg på spørsmålene dine, men ville bare sende deg en klem og ønske deg en god tur til syden..

Tror også det kan være godt for deg å komme deg litt bort nå og slappe av.. Mange gode tanker til deg å dine..

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn

Så trist kisso :(

Det å miste gjør vondt, enda det er mye man kan trøste seg med, så er det jo sårt.. Kan jo gjøre godt å dra på ferie nå, komme litt unna og fokusere på noe mer positivt..

Legene mener jo som regel at man bør vente 3 månder, vi gjorde det etter at vi mistet, det tok oss 4 mnder åå bli gravid igjen, men slikt varierer jo.. Når jeg lå på sykehuset, så sa legen min der:

Når du mentalt føler deg klar for å prøve på nytt, så pleier kroppen å sammstemme.. Vi ønsket oss en ny med en gang, men det tok 3 mnder før vi virkerlig gikk inn for det, så regner med at kroppen ikke følte seg klar før da..

Også har man jo de som blir gravid igjenn allerede 2 uker etter MA/SA..

Sender med deg mange gode klemmer og ønske om en god ferie, enda det kan gå tungt i starten

så leit! Jeg opplevde det samme i februar, det ble oppdaga på UL da jeg var 11+4. Tok seks uker før menstruasjonen kom tilbake, så ble vi gravide etter tre mnd. etter menstr. Nå er jeg i uke ti og krysser fingrene. Vær gode med hverandre og slapp godt av i sola!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...