LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 ooooj, jeg har 20 dager! herrejesus :) det nærmer seg!!! og jeg har begynt å tenkt på at denne ungen MÅÅÅ jo faktisk ut en vei.... oj oj oj.... husker min første fødsel (helt grei), men steike så vondt det var. fikk ikke epiduralen og vil egentlig ikke ha det denne gangen heller . (TROR JEG, hehehehehe)
missgs *OVERTID* Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 -4 dager nå og time til overtidskontroll på sykehuset i morgen tidlig! Mulig jeg blir igangsatt allerede dersom ungen har blitt stor - kan ikke føde for store barn, det viste forrige fødsel helt tydelig. Men nå er det uansett max 1 uke igjen siden sykehuset jeg skal føde på senest setter igang fødsel 12 dager over :):)
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 7 dager over... to dager med slimpropp og tegningsblødning på morran idag... da skjer det forhåpentligvis i kveld.!! men har alikavel fått en time til overtidsvurdering i morra håper håper de gjør noe om ike det skjer noe snart?
vimsa .-) på overtid Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 seks dager på overtid. søvnløs og sliten, og ingen tegn til fødsel. begynner å bli deppa. og redd. liker ikke overtid, redd noe skal gå veldig galt.
Lykkeliten 2 Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 Termin i dag ).. håper noe skjer snaaart
barbamamma79 - venter nr 4 Skrevet 5. august 2010 #7 Skrevet 5. august 2010 Ser vi er flere over termin. -3 dager på meg i dag, og ikke en eneste liten kynner en gang. Skal til legen i morgen, og spent på hva han sier. Siden jeg får veldig store barn, til tross for at jeg er lita selv, så håper jeg at jeg slepper å gå så lenge over. Måtte vi føde i dag, alle sammen som har passert termin!
Cat&Gullungene Skrevet 5. august 2010 #8 Skrevet 5. august 2010 60 dager! Og veslajenta mi har bursdag i dag!!!! 4 år ;-)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 5. august 2010 #9 Skrevet 5. august 2010 29 dager her:) Ser det er mange på overtid og jeg ønsker bare å sende dere alle en stor trøsteklem!
Lille_bie Skrevet 5. august 2010 #10 Skrevet 5. august 2010 9 dager til termin. Har mye mensenmurringer. Sover ikke så godt og begynner å bli fornøyd. Samtidig litt panikk.......... Har plutselig fått tilbake hukommelsen om at det faktisk er vondt å føde! Men ingen vei tilbake nå:-) Gleder oss selvsagt masse også!!! Er jo så spent på å treffe denne lille gutten!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. august 2010 #11 Skrevet 5. august 2010 5 dager igjen, sliter med murringer og vonde tak. er skikkelig lei nå matlyst å alt er borte så jeg håper den lille snart kommer ut.
mor_til_2_skjønne_gutter Skrevet 5. august 2010 #12 Skrevet 5. august 2010 Jeg har 47 dager igjen.! Det er jo lenge det.! Håper tiden går fort.!
mor til Tordenskjold +ny spire Skrevet 5. august 2010 #13 Skrevet 5. august 2010 5 dager til termin, mn satser på at noe skjer idag, for har overkommelige rier på 1min hvert 5.min krysser fingrene for at det tar seg opp og ikke dabber av..........
En til! Skrevet 5. august 2010 #14 Skrevet 5. august 2010 8 dager! Kjære, søte rier - dere er hjertelig velkomne! Skal ta dere imot med åpne armer - tro det eller ei! Kom til meg!! Slimpropp - get the *** out ouf there! Du står i veien! Babyen min - kom ut- jeg er klaaaaaar!!!!! Mamma, pappa og storebror venter på deg, søte venn!!
Dragen... Skrevet 5. august 2010 #18 Skrevet 5. august 2010 7 dager her og kynnerne har aldri vært mindre aktive....... tror jeg skal gå meg en tur jeg:) Lykke til dere "overtidsrugere" måtte alt fødestøv i verden blåse deres vei i dag
Tredje drøm Skrevet 5. august 2010 #19 Skrevet 5. august 2010 2 dager igjen her - ergo 40 fullgåtte uker! Litt sprøtt...En uke over menstermin, som jeg var så sikker på å skulle føde til... Så nå føler jeg meg skikkelig overtidig!
Sannellerslik? Skrevet 5. august 2010 #20 Skrevet 5. august 2010 heldige som har så liten tid igjen! jeg har 76 dager igjen... hehe;) men tiden går utrolig fort, så plutselig er det jeg som bare har noen få dager igjen:) lykke til alle sammen!
♥lykkelig 2 barns mamma♥ Skrevet 5. august 2010 #22 Skrevet 5. august 2010 15 dager igjen, og hadde i flere timer i natt mensmurringer i rygg og mage! Lillegutt var også urolig! Fikk igjen følelsen av at dette gjør vooooondt jo!! *knis*
jentemamma Skrevet 5. august 2010 #23 Skrevet 5. august 2010 13 dager. Mannen og jenta mi er tilbake på jobb og i bhg og jeg har masse tid til å vente, vente og vente. For et par uker siden hadde jeg masse kynnere, noen ganske vonde og særlig på nettene. Nå har det roet seg veldig, og jeg begynner å innstille meg på å gå over og bli satt igang som sist gang. Men, men det nytter jo ikke å være utålmodig! Hun kommer når hun er klar:)
Ennai Skrevet 5. august 2010 #24 Skrevet 5. august 2010 3 dager igjen. Form og humør daler for hver dag.. Blir trasi å gå overtid kjenner jeg :-(
`Kanutten` Skrevet 5. august 2010 #25 Skrevet 5. august 2010 9 dager på overtid... Kjenner jeg brgynner å bli ganske utolmodig nå. Men skjer fint lite her. Har ikke overtidskontroll før på mandag.. Men er i god form, så kan vel ikke klage altfor mye. Gleder meg uansett masse til hun kommer. Kan jo ikke være lenge til nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå