Gå til innhold

Mensen 10 Dagar Etter MA? Eller?

helixxx

Anbefalte innlegg

Hadde MA for 10 dagar sidan.....slutta å blø etter 6 dagar sidan. Begynte å blø (som ein menstrasjon) i går og i natt har eg blødd ein del. Trur de dette kan vere mensen. Er så lei dette dritet og det å ikkje vite kor man kan henvende sg for hjelp.......var hos legen for 2 dagar sidan pgs smerter og forstoppelse (blødde jo då ikkje). Eg kan jo ikkje gå til legen heile tida. Skulle ønske nokon hadde fortalt meg kva som var ok og når man skulle kontakte lege.

Nokon med erfaring? Ver så snill: hjelp!

Fortsetter under...

Jo du kan gå til legen hele tiden hvis du har behov for det!!!!

Ikke tenk på det en gang, de er der for å hjelpe deg!!!

Du kan også ringe og å få snakket med legen din.

Er det vanskelig med den legen du har så bytt fastlege, eller få henvisning fra fastlegen din til en gynekolog. Det vil jeg anbefale. Når du blir gravid igjen, mye enklere enn fastlege. Da får du UL og mye tidligere hvis du ønsker det og betaler bare 40kr.

- Høres sannsynlig ut at du enten har fått mensen(isåtilfelle hurra:)),

eller at du fortsatt blør etter MA...!?

Hadde en MA selv og måtte ta utskrapning. Blødde i en dag etter utskrapning, trodde jeg skulle blø leeeenge da jeg fikk beskjed om at det kunne skje. Nå er det 5uker siden utskrapning og jeg har ikke fått mensen enda. Den skulle komme innen 6 uker, har den ikke gjort det skulle jeg ta kontakt med legen.

Masse lykke til!!!! klemmer

Hei;

takk for svar.

(Eg hadde og utskrapning; fosteret var ca 12 veker; eg var 16 veker)

Eg blør fortsatt og har rett og slett funnet ut at eg berre må avvente litt før eg går til legen. Det er sannsynlegvis mensen eller fortsatt blødning etter utskrapning; uansett er vel dette normalt kanskje??? Så lenge eg ikkje har sterke smerter tenker eg......

Uansett: Takk for gode råd!

"Lykke til med mensen" og evt ny prøving. Sjølv vil eg vente ei stund no etter fleire abortar på rad.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...