Limuna Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Tidligere når jeg har kjent kynner har jeg kjent en to-tre stk i døgnet. Men da jeg la meg tidligere i kveld tok det helt av. De kom som perler på ei snor. Jeg begynt å telle. Det var under tre minutter mellom hver. De varte i rundt 30-40sekunder. Men det var jo ikke særlig vondt, så det kan vel ikke ha vært rier? Holdt ikke på så veldig lenge heller. Var sikker ikke noe mer enn en 20 minutters tid før jeg sovnet. Er det vanlig at det komme så mange kynnere i strekk?
Corneliuss Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Alle er forskjellige. Men det hadde vært normalt for meg. Antakelig er det bare bra at du får litt mer kynnere ettersom det øver opp livmoren slik at den blir sterkere til fødselen. Desto sterkere livmor desto raskere og mer effektiv fødsel. ;-)
april*82 Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Er det sant? Jeg har hatt kynnere nesten hele svangerskapet, det må jo bety at jeg får en veldig rask og effektiv fødsel ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå