Lykkellig trebarnsmor Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Sånn er det nesten hver kveld, trøtt som bare det, men får bare ikke sove:-( Kan ligge å vri meg i flere timer og når jeg først sovner er det ikke mange timene før jeg våkner igjen. Må jo selvfølgelig på do... Heldigvis ikke så lenge igjen nå, termin 29.aug:-)
Dennis 2010 , ny spire 2011 Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 Sliter med det samme som deg. Kan ikke huske sist jeg kom meg i seng til normal tid. Er liksom ingen vits å legge seg. For man vet man ikke får sove allikevel. Og de siste nettene har jeg hatt så utrolig mye kynnere om natten. Vonde kynnere ( så blir vel heller maserier ) Så jeg gruer meg til å legge meg. I natt var jeg oppe halv 5 og dusja for murringene var så sterke.. Godt det ikke er såååå lenge igjen
MizzaM Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 18 dager igjen til KS og jeg aaaner ikke hvor jeg skal finne motet til enda en natt...eller dag for den saks skyld... Masse fæl bekkenløsning har herved invalidisert meg og huff og huff... Man kan SI at det er galt å klage, men DET er sannelig lettere sagt enn gjort;)))! Lykke til jenter:)!
-S- Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 Sliter med det samme, men har ennå lenger igjen enn dere:( Er så sliten av å ikke få sove.. føler det nærmer seg nervesammenbrudd! *sukk* Sliter med ekstremt urolige bein, mye halsbrann og vond rygg. Klarer ikke å finne en eneste stilling som er behagelig (ikke for at det er så mye å velge i lenger heller...) Sovner som regel ikke før 4-5-6 tiden.. Også er jeg oppe igjen ca 10-11, og får ikke sove på dagen! PHU! Godt å klage litt!
Imy Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 Ville bare si at om halsbrannen holder deg våken så er det faktisk hjelp å få! Jeg fikk heller ikke sove når alle reseptfrie middel sluttet å virke. Det var helt forferdelig, men gikk til lege og fikk reseptbelagt medisin og har fått en ny verden :-) Ryggen og beina vil det nok ikke hjelpe mot, men du kan faktisk få noen timer uten halsbrann!
-S- Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 Hva heter den medisinen du fikk da? Jeg har brukt reseptbelagt medisin (somac) før jeg ble gravid, da jeg har en svak lukkemuskel i utgangspunktet. Den fikk jeg beskjed om å ikke bruke når jeg er gravid, og har trodd det ikke finnes annet enn gaviscon man kan bruke.. litt rart legen ikke har sagt noe om det. Var forøvrig på apoteket i dag for å kjøpe LINK tabletter (lest her inne om noen som hadde god erfaring). Men selv om det står i pakningsvedlegget at man kan bruke det, så anbefalte de på apoteket og ikke bruke det.. Beina har jeg fått akkupunktur for i dag, og det hjelper i noen dager, heldigvis:)
Imy Skrevet 5. august 2010 #7 Skrevet 5. august 2010 Jeg tar et par link før jeg legger meg i tillegg til medisinen Ranitidin rathioparm. Som med det meste av medisin er det forsket lite på bruk av gravide, men nå har jeg hatt to leger som sier det er trygt, den ene ringte også rundt for å få råd. Det kan vel heller ikke være bra for barnet med en mor som ikke sover den siste mnd, man blir jo gal av mindre. Det at du ikke kan ta Link heller syntes jeg var rart. Sa de hvorfor ikke? Var det en farmasøyt som mente dette? På mitt apotek ble jeg anbefalt link.. men typisk at man får ulike råd alt etter hvem man spør! Jeg ville i hvertfall hørt med legen din, det er synd om du skal gå og ha vondt uten at det er nødvendig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå