Gå til innhold

Voksipose og dyne til vineter eller bare pose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt dumt spm kanskje, men må bare høre hva dere mener..

ar termin i oktober, og har kjøpt voksipose til vogna, pleier man da å bruke dyne over der i tillegg?

Mener jeg leste et sted at man kan legge lammeskinn i bunnen også bare bruke voksipose?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voksiposen er kjempevarm, så du trenger nok bare den :)

Skrevet

ja disse voksiposene holder sinnsykt godt på varmen at det er sikkert det eneste. om det blåser kraftig kan man jo bruke et ullteppe eller noe for å få det litt lunt :)

Skrevet

Til dattera vår la jeg lammeskinn inn i voksiposen, da var jeg sikker på at det ikke trekker opp fra bakken. I tillegg brukte hun alltid en ulldress (ullfrottedress fra nøstebarn-kan anbefales!) på kalde dager. Hun frøys aldri! Til nestemann blir det samme påkledning:)

Skrevet

Flott, tusen takk for svar :) ar kjøpt en ullfrottedress fra nøstebarn så det var jo midt i blinken :)

Skrevet

Hvorfor voksipose og Ikke dunpose? Voksiposer ser ut som de er dobbelt så dyre, bare lurer på hvorfor folk synes det er verdt det?

Skrevet

Jeg synes voksiposene er voldsomt oppskrytte, og foretrekker heller dunposer. De er lettere og nettere, og opptar derfor mye mindre plass i vognbagen, og føles ikke så klumpete og "massive" som voksiposen. Min personlige favoritt er Odenwalder Holly-posen (den m bamse inni), den kan brukes fra nyfødt og opp til 3 år uten å måtte kjøpe dyre ekstradeler. Liker også veldig godt snøringen på toppen av posen, som gjør at den kan snurpes tett rundt babyens ansikt når d er skikkelig kaldt. Det kan vel ikke Voksien? Prismessig er den vel ca 500 kr billigere, men ofte på tilbud på Barnas Hus og blir da ca 1000 kr billigere enn Voksien.

http://www.barnashus.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=349&category_id=33&option=com_virtuemart&Itemid=410

Bruker lammeskinn i bunn av vogna, og ikke noe ekstra dyne eller teppe over posen (den er VARM for å si det sånn, trenger ikke noe ekstra over)

Skrevet

Kanskje det holder med dunpose da, særlig om voksiposen ikke kan snøre igjen rundt ansiktet. Takk for tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...