Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 20 nå og er så plaga med hjertebank, spes. om kvelden og natta.

Er så ubehagelig at jeg har problemer med å sove.

Er det flere som har det sånn ? er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også sliter med dette :( er veldig plagsomt..

Skrevet

Uff ja, her også.. Hatt dette litt før også, men det er verre nå. Man blir jo litt opphengt i det også når hjertet dunker i "hytt og pine"..

Skrevet

Er helt normalt:) Hadde det mye i mitt forrige sv.skap også. Pluss en hvilepuls på 104.

Skrevet

Jeg sliter også med hjertebank..

Skrevet

Sliter med hjertebank jeg også. Ubehagelig men det er vel ikke så mye man får gjort med det..

Skrevet

har hatt det mye jeg også før svangerskapet, av og til er jeg redd hjerte skal stoppe. er så ekkelt

Skrevet

Er helt normalt med hjertebank da vi har mye mer blod i kroppen enn når vi ikke er gravid. Hjertet må jobbe mer. Helt naturlig og litt ubehagelig.

:)

Skrevet

ah, godt å høre. Mye hjertebanking her og :o)

Skrevet

Ja, veldig plaget med hjertebank - særlig når jeg ligger flatt i sofaen/senga .. Ekkelt når det står på, men hjelper å sette seg opp.. Når man ser hvor mange som har svart på innlegget, skjønner man at det er helt normalt ;-)

Skrevet

Hjertet må pumpe mer og hardere, det er ikke farlig og helt vanlig:-)

Skrevet

Er hjertebank det samme som uregelmessig hjerterytme? Det har jeg hatt i 16 år. Er veldig vanlig for oss jenter. Kommer fortere om jeg ligger flatt på ryggen el på venste side.Eg gang "hang" hjertet seg opp og holdt på i 5 min i strekk og det føltes som det slo på utsiden av ribbebeina. Var på EKG(?) men ingenting var galt. Sist sv.sk hadde jeg hjertebank mange timer til dagen på slutten. Det hjelper å drikke et glass iskaldt vann seint eller å ta et skikkelig åndedrag langt ned i magen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...