Gå til innhold

Har hatt smerter i magen i dag... HJELP MEG

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå i kveld etter at jeg kom hjem har jeg hatt mens lignende smerter i magen... unnskyld å måtte si det men det virker som jeg har luft i magen og at det skal komme en promp, men det er det ikke..

Jeg blir bekymret.. er dette vanlig? Jeg er ca 12 uker på vei, og min kjære synes magen begynner å komme,

Er det normalt at man kan få "mens" lignende smerter eller hva nå?????

Er veldig engstelig nå...

Fortsetter under...

Du kan faktisk ha ganske vondt i magen uten at det er noe gale :) Mensmurringer har jeg hatt siden uke 8, bvar til ul uke 11 og da va alt ok :) men har av og til stikkende vonde smerter i sidene og rundt navlen, men jm mente alt var bare bra :) Du kjenner spesielt godt når livmor"trådene" begynner å strekke seg. Bare ta det med ro så lenge du ikkje har blødninger eller sterke smerter over lenger tid. Lykke til :)

• 3 uker senere...

Jeg var også bekymra når jeg hadde vondt i magen, så jeg spurte jordmor. Og det skal visst være ganske vondt hvis det er farlig.

Jeg hadde også menssmerter tidlig i svangerskapet og det er visst vanlig. Magen skal strekkes en god del også. Den vokser mye innvendig uten at man nødvendigvis ser og, og dette kan jo også gjøre litt vondt. Lykke til videre! Å det skader ikke og snakke med legen hvis du er bekymra. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...