Gå til innhold

Noen som vet om en tryllekunstner i Oslo som kan trylle i barnebursdag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

takknemmelig for tips!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper ikke du bor i mitt nabolag... Orker ikke en "jeg vil gjøre det bedre enn naboen" trend.

Hva med en helt vanlig barnebursdag uten betalt underholdning?

Skrevet

kan dere ikke bare svare på det hun spør om? hvorfor må folk her inne alltid slenge med leppa?

Skrevet

Fordi jeg synes det er ille at man må starte så tidlig meb undeholdning i barnebursdager! Krav om megazone, hoppeloppeland, bowling osv osv kommer tidsnok, og det er dyrt! Unødvendig å skape sånne trender!

Men kan godt svare på spørsmålet også - aner ingenting om tryllekunstnere i oslo.

Skrevet

hehe.. jeg sverger til å ha barnebursdagen HJEMME i det minste, men med 20 gutter på 8 år i 3 timer så trengs det gjerne litt underholdning når man ikke har diger hage, og jeg er ikke klovn!!!

men jeg har ræva full av penger, så jeg lager sikkert bedre bursdag enn deg hehe

Skrevet

Trenger ikke å ha ræva full av penger for å lage morsomme bursdager.

Skrevet

http://www.klovnen-knut.no/

helt fantastisk flott underholdning, som er lærerik og hysterisk morsom for barn i alle aldre :) Han reiser rundt i landet, så om du er heldig kan du gi barnet ditt en fantastisk morsom gave :D

• 7 år senere...
  • 6 måneder senere...
Skrevet

Jeg har jobbet i barnehage i mange år, og jobber i dag fulltid som tryllekunstner. Tryller med duer og kanin som barna får hilse på etter showet. Er i mange barnebursdager å tryller, og det er veldig populært. Tryllemette heter jeg. Finner meg på Facebook . 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...