Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 Håper ikke du bor i mitt nabolag... Orker ikke en "jeg vil gjøre det bedre enn naboen" trend. Hva med en helt vanlig barnebursdag uten betalt underholdning?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #3 Skrevet 4. august 2010 kan dere ikke bare svare på det hun spør om? hvorfor må folk her inne alltid slenge med leppa?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 Fordi jeg synes det er ille at man må starte så tidlig meb undeholdning i barnebursdager! Krav om megazone, hoppeloppeland, bowling osv osv kommer tidsnok, og det er dyrt! Unødvendig å skape sånne trender! Men kan godt svare på spørsmålet også - aner ingenting om tryllekunstnere i oslo.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #5 Skrevet 4. august 2010 hehe.. jeg sverger til å ha barnebursdagen HJEMME i det minste, men med 20 gutter på 8 år i 3 timer så trengs det gjerne litt underholdning når man ikke har diger hage, og jeg er ikke klovn!!! men jeg har ræva full av penger, så jeg lager sikkert bedre bursdag enn deg hehe
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #6 Skrevet 4. august 2010 Trenger ikke å ha ræva full av penger for å lage morsomme bursdager.
globus Skrevet 4. august 2010 #7 Skrevet 4. august 2010 http://www.klovnen-knut.no/ helt fantastisk flott underholdning, som er lærerik og hysterisk morsom for barn i alle aldre Han reiser rundt i landet, så om du er heldig kan du gi barnet ditt en fantastisk morsom gave
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2018 #8 Skrevet 29. januar 2018 Ser at tråden er litt gammel, men kanskje flere som lurer på det samme! Anbefaler Magiske Kvelder på det sterkeste. De har et variert utvalg av tryllekunstnere til alle anledninger (barneshow, firmafest, julebord etc.) De har mange profesjonelle tryllekunstnere i Oslo ( http://magiskekvelder.no/tryllekunstner-i-oslo/ ). Anonymkode: 1da19...b8f
Mette Gundersen Skrevet 22. august 2018 #9 Skrevet 22. august 2018 Jeg har jobbet i barnehage i mange år, og jobber i dag fulltid som tryllekunstner. Tryller med duer og kanin som barna får hilse på etter showet. Er i mange barnebursdager å tryller, og det er veldig populært. Tryllemette heter jeg. Finner meg på Facebook .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå