nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Han kom i full fart ei uke før termin. 1,5 t - ingen bedøvelse... vondt... ja... men d går fint !!!! Vi koser oss hjemme nå, med pappa og flinke storesøster :-D Dagene inneholder pupping, soving og grining. Ikke mye våkentid. Det er utrolig at vi har fått denne skjønne lille gutten. Prøverør og myye styr underveis. Takknemlig... jeg er lykkelig :-DDDDD Gled dere!!! Fødestøv sprees til dere alle som er klar !!
Gjest Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 Gratulerer:D Tar til meg litt fødestøv jeg, greit å begynne å samle på det i god tid;) Kos dere masse masse!!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 gratulerer såååå mye:))))))))))))
Tingenes Herre Skrevet 5. august 2010 #7 Skrevet 5. august 2010 Gratulerer så mye med gutten din! Høres ut som en perfekt fødsel, og så en uke FØR termin! Jeg vil også!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 5. august 2010 #8 Skrevet 5. august 2010 gratulerer så masse med gutten din!! klemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå