Gå til innhold

abort eller ikke?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

èr nettopp blitt samboer, fant ut at jeg var gravid og er 7 uker på vei. Sambo har oppført seg som en idiot i det siste... får meg til å gråte og føle at uansett hva jeg gjør så er det ikke verd en dritt.. han irriterer seg over at jeg er sykemeldt pga sterk kvalme og oppkast, at jeg ikke greier å gjøre så mye husarbeid.. egentlig alt jeg foretar meg.

jeg føler at en abort og at jeg flytter ifra han er det beste for meg, men jeg vet hvor mye jeg kommer til å slite med det.. har mest lyst til å kutte alt av forbindelse med han.

Det verste er at mannen er snart 40 år og for meg virker det som om han aldri blir voksn.

Jeg gråter mye og er mye trist, men han gir seg blanke fan i hvordan jeg har det....

Vi skal jo egentlig være lykkelige nå... men han bare drar meg ned i søla med den oppførselen sin...

Fortsetter under...

Huff...Kan ikke råde deg ang abort for det er det kun du som vet...Hva som er best for deg, mener jeg.

Men jeg råder deg absolutt til å dra fra denne dusten om han ikke forstår alvoret og endrer seg umiddelbart.

40 åringer er for gamle til sånn oppførsel og det er vanskelig å få dem til å endre seg så sent, dessverre:(!

Lykke til:))!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...