Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Gud det var jo så gøy! Hadde time kl 19 i kveld og vi var ikke ferdige før kl 21.10! Hun tok sinnsykt mange bilder og hun var jo helt i ekstase fordi hun mente jeg hadde så fin mage og hun lurte på om jeg kanskje kunne tillate henne å stille ut noen bilder av meg osv.... Tok mest aktbilder og deretter tok vi noen med undertøy, hvite thights og singlet, sort tights og singlet, sort tettsittende kjole, dongeri og hvit singlet osv osv i alle mulige stillinger:) Blir veldig spennende å se resultatet om 1-2 uker altså! Så dette ble min luksus denne graviditeten:) Forrige gang hadde jeg spa, men denne gangen prioriterte vi bilder siden dette sikkert er siste gang:) 4 uker igjen nå!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 Så moro=) Får vi se resultatet??
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 Så artig da, håper vi får se resultatet en gang:)))) Mange varme klemmer
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 5. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2010 hmmmm... har vel ingen bilder av meg her inne fra før tror jeg, så jeg får se når bildene er klare om jeg tør å legge de på profilen min...... I så fall skal jeg si ifra:) Fikk se et par av bildene hun tok hvor jeg stod og strekte armene høyt over hodet og kroppen ble i en slags bue. Bildene ble utrolig fine hvor man egentlig ikke kan se at det er meg, men mest silhuett liksom. Gleder meg veldig til det endelige resultatet, men må nok vente et par uker før de er klare:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå