~ Kali ~ Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 noen her som har tatt blodprøve for å se om de var gravide? hvor lang tid tok det før dere fikk svar??
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 jeg tok blodprøve for å sjekke om HcG nivået steg sist gang, men det er jo ikke helt det samme. Men det tok i alle fall nesten en uke før jeg fikk svaret, det var ganske nervepirrende. Dette var på Volvat i Bergen.
~ Kali ~ Skrevet 4. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2010 det var litt lenge ja :/ da prøver jeg heller å teste med graviditetstest om tr ikke kommer i løpet av helgen. takk for svar
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 Svaret kan man jo i teorien få kjapt, men jeg måtte vente på postgangen også, de ville ikke gi meg det over tlf.
~ Kali ~ Skrevet 4. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2010 merkelig.. her jeg bor kan vi få svar over telefon..
Lykkeligmamma:) Skrevet 4. august 2010 #6 Skrevet 4. august 2010 Her i Oslo får jeg som regel svar over tlf samme kveld, når jeg tar på Furst
~ Kali ~ Skrevet 4. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. august 2010 hm.. er vel litt forskjellig avhengig av hvor man bor da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå