enil85 Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Jeg og kjæresten min er ikke helt klare for å prøve å få barn enda, eller kjæresten min veit jeg ikke er det, så tørr ikke ta opp temaet engang. Men så er nå plutselig saken slik at jeg har fått litt mens selv om jeg er midt i et brett med p-piller... Voldsomme menssmerter og kvalm... Pleier alltid å være i rute med mensen og veldig sjeldent smerter. Vet jeg glemte å ta en pille i forrige uke, og litt sent en annen dag, men hva er odsen? Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, vi skal bort i helgen, men føler ikke for å reise hvis det viser seg at jeg er gravid, og er samtidig "redd" for å si det til han... Noen gode råd? :-S
Petrine +spire=❤ Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 Odsen er absolutt til stede... Kanskje du skal ta en test.. Er vel bedre å få ett svar (selv om en kanskje ikke liker svaret) enn å gå å lure. Ta en ting om gangen. Test først og så ta resten derfra. En må jo bare ta konsekvensen, selv om det kan være ubehagelig. Håper for din del at det går den veien du ønsker. Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå