Gå til innhold

En overraskende "bieffekt" av graviditeten:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke lyst på sjokolade lenger. Det er faktisk ikke godt. Gledelige nyheter for en godtegris som meg.

Flere som har oppdaget gledelige "bieffekter"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en trang til å pusse tenna fler ganger om dagen...positivt?

Og blir kvalm bare ve tanken på is sukk

Skrevet

Samma her! Og jeg er normalt sjokoholiker... er 13+1 idag og blir fortsatt kvalm av tanken på sjokolade. Har også fått lyst på fisk under graviditeten- vanligvis er jeg IKKE glad i det. Makrell i tomat er blitt min nye bestevenn ;)

Det virker som godtelysten begyner å normalisere seg litt mer nå da, har spist litt is de siste dagene og en liten pose cheese doodles! Likevel får jeg nok godteri etter en is eller en liten skål cheese doodles ;)

Skrevet

Ja jeg er som regel sjokolademan og nå klarer jeg ikke sjokolade. Er også blitt glad i fisk og det er noe jeg vanligvis ikke liker så godt heller. Fiskesuppe kan jeg spise hver dag plutselig...sambo er overlykkelig for han er glad i fisk og fikk for lite før...he he

Skrevet

Ee ikke så glad i sjokolade til vanlig, har ikke lyst på det nå heller. Men jeg elsker potetgull!!! Og det klarer jeg ikke tanken på en gang nå...er det mulig? hehe. Kaffe orker jeg heller ikke, men leverpostei er et must. Godt kroppen passer på :-)

Skrevet

Ja, jeg blir kvalm av røyk, kaffe synes jeg i grunn ikke smaker noe godt lenger, og den gigantiske godteposen fra sverige har ligget urørt på stuebordet i over ei uke.. Men risengrynsgrøt og fisk har brått blitt snadder.. hehe.. det er mye rart som skjer med kroppen ja;)

Skrevet

Jeg har fått "dilla" på stekte maiskolber med godt krydder og pastasalat:). Namm namm:)

Skrevet

Jeg er også sjokolholiker, og har ikke spist det på leeeenge. Er i uke 14 nå, og bare tanken gjør meg kvalm :-) Er jo kjekt det da, hehe

Skrevet

er på besøk fra 2. trimester. Jeg hadde ikke lyst på sjokolade de 3-4 første mnd. men nå må jeg ha sjokolade ;)

Skrevet

Godt å se at det er en gjeng med rene tenner og magen full av fisk og leverpostei her inne:) Viktig å glede seg over ALLE småting i disse kvalme og slappe dager.

Skrevet

Føler meg litt utenfor for eg bare MÅÅÅ ha sjokolade =( Men har sjenerelt matlyst.. spiser alt jeg kommer over.. hehe.. vet ikke om det er særlig positivt.. men min bedre halvdel er ihvertfall fornøyd :) Endelig spiser eg opp middagen min ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...