Nydlige datter09-spire2010 <3 Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Vil ha et som ikke mange heter,men finner liksom ingen..
Evigheten Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 Hvis frøkna her hadde vært en gutt, hadde det blitt Loke
faythleen Skrevet 4. august 2010 #3 Skrevet 4. august 2010 Jeg tror jeg ville tatt en liten sjekk i mytelogibok før jeg hadde gitt en liten gutt det navnet... Loke er på overflaten et kult navn, men han er vel en egoistisk, kjekk og fullstendig utilregnelig fyr... Tror ikke jeg hadde orket å hatt en sånn i hus;)
Evigheten Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 He he, jeg har ikke trua på at betydningen av navn sier noe om hvordan bæreren av navnet blir. Velger det jeg syns er fint Men er navnbetydning viktig, så vil det nok ikke være en hit nei
Sesilia Skrevet 4. august 2010 #5 Skrevet 4. august 2010 Hva heter dattera di da? Nevner litt forskjellig: Bendik Caspian Emre Emrik Tage Sigurd Harald Edvard Arthur Albert Herman Levi Theo Matheo Josva Abel Olai Olav Noe som falt i smak?
septembertwins Skrevet 4. august 2010 #6 Skrevet 4. august 2010 arian sune to navn jeg kunne tenke meg om jeg fikk gutt:)
Nydlige datter09-spire2010 <3 Skrevet 4. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. august 2010 Arian har jeg også tenkt på,men mannen vil ikke ha det navnet Typisk!!! Vi har navnet mathias som begge liker,er jo ikke sjeldent navn det da,men....
Sunniv@ Skrevet 4. august 2010 #8 Skrevet 4. august 2010 Vi skulle ha Matheo om det hadde blitt gutt.
Flea Skrevet 5. august 2010 #11 Skrevet 5. august 2010 Se i slektsboka! Har dere ikke noen bestefedre/oldefedre med kule navn da? De kan høres "gammeldagse" ut i starten, men når man blir vant blir det unikt og fint! Mange gamle som har blitt "in" igjen nå som Sigurd eller Peder f.eks.
GuttemammaTilTo Skrevet 6. august 2010 #13 Skrevet 6. august 2010 gutten min heter Levi, og den kommende skal hete Philip :-) her er litt forskjellige andre navn! : Nikolai Love Emrik Amadeus Arian Audun Aron Benedikt Benjamin Dennis Edin Elvin Emanuel Engel Hauk Isak Joel Joakim Jonas Kornelius Leo Ludvik Manuel Marcus Marenius Maximilian Milian Nathaniel Olai Sakarias Samuel Sebastian Silias Svale Syver Theodor Ulrik Valentin kanskje noen av disse falt i smak? :-) lykke til!
Gjest Skrevet 6. august 2010 #14 Skrevet 6. august 2010 Hadde vi ventet gutt hadde jeg ønsket å kalle ham for EINE. Synes det er helt nydelig, og nesten ingen som heter det.
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 6. august 2010 #15 Skrevet 6. august 2010 Sønnen vår skal hete Balder.
lykkelignovember2010 Skrevet 6. august 2010 #16 Skrevet 6. august 2010 Kanskje et sprøtt tips synes noen men ta deg en spasertur på en kirkegård!! jeg gjorde det tilfeldigvis og ble ganske så overrasket over hvor mange fine/gamle/nye/annerledes etc etc navn det er der. Finner du noen du liker trenger du jo ikke akkurat si at du fant navnet på en gravstein... :)hehe vår lille gutt skal hete herman, stod mellom det og leander.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå