monca*84*j12 Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Lurer på om jeg kanskje fikk en positiv g.test i dag.. (Den var positiv men er usikker på om det kan stemme..) Kan det stemme?? er jeg faktisk gravid etter snart tre år som prøver??? og hva får jeg`?? 280384 tuuusen takk for event. svar
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 HERREGUD!!!! Om du har tatt test og den var positiv, så trenger du vel ikke bli spådd ??? Er du sånn spå-addict eller hva? Jeeeezz... Bruke opp energien til folk med sånn meningsløs tull!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 hvorfor sier du sånn? det kunne du spart deg for.. hun kan vel spør om hun ønsker det?:S
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 jeg kjenner jeg blir litt frustrert her,hun har vært prøver i 3 år!! da er d kanskje ganske utrolig å få positiv test kanskje,så man vil vel ha noen som kan svare da vel!? herregud,d der var unødvendig!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 enig, trenger ikke blande seg i andres ting om det bare skal komme negative ting:S
monca*84*j12 Skrevet 5. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2010 Ro ned hormonene du a! Tenk om du hadde baller nok til å ikke bruke anonym knappen. Hvor vidt jeg spør om det kan stemme eller ikke har ikke du eller noen andre noe med! Når det kommer til bruken av energi trenger jeg ikke belæring! Har selv brukt tid og energi på spåing her inne, sikkert på deg også. Man velger selv hvor man bruker energi, og just nu har jeg brukt alt for mye på deg!
Hedda39 Skrevet 5. august 2010 #8 Skrevet 5. august 2010 Bra svart monca:) Krysser fingrene for deg,.. og håper det har klaffet for dere, eller gjør det veldig snart. Vet alt om å være prøver så lenge,.... Vi har vel holdt på like lenge,.. jan 08!!! VÅR TUR NÅ!!
zassy☆ Skrevet 5. august 2010 #9 Skrevet 5. august 2010 oi så spennende!! Får opp gravidkort jeg.. og gutt
monca*84*j12 Skrevet 5. august 2010 Forfatter #10 Skrevet 5. august 2010 Aurora33: tusen takk vennen.. Ja stemmer det, vi har prøvd for lenge begge to!!! leeenge siden januar 08 nå!!!! Ossen er det med deg?? håper du har det bra, og at det er din tur snart!!! Zazzy: Takk for at du tok deg tid.. Jeg håper at det stemmer... Er veldig spent, og jeg gruer meg som en unge til å teste i morgen!! uff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå