Gå til innhold

Minifom - stuerent nå, eller? Vurderer gi til gutten min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sliter med luftsmerter stakkar. Blir ikke bedre heller synes jeg. Ble tipset om minifom. Har hørt litt div. om legemiddelet. Noen med erfaringer?

Hvor lenge må det evt tas før virkning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde alle råd og tips jeg fikk, men det var KUN osteopat som funket!

og det funket 100%!!! :)

Osteopaten fjernet det grunnleggende problemet i stedet for bare symptomene!

Hvis du bor i nærheten av trondheim anbefaler jeg Frank Kristiansen, 994 10 000.

Gjest Kira06
Skrevet

Datteren vår hadde kolikk fra hun var omkring 2 uker til 2,5 mnd. Vi forsøkte også ALT, men eneste som hjalp litt for oss var Minifom.

På begynnelsen gav vi dråper før hvert måltid, og merket stor forskjell på frøkna. Hun rapet med en gang etter måltidet, og det hadde hun aldri gjort før. Etterhvert følte vi at ting gikk bedre, så gav hun kun dråper ved annenhvert måltid. Sluttet å gi det når hun var omkring 2,5 mnd. Husker ikke helt hvor fort det hjalp, men tror det tok omkring 3-4 dager.

Vet at det er skrevet og sagt mye om Minifom, og vi sjekket ganske mye på nettet om det før vi begynte å gi det. Men var rimelig desperate etter både søvn og litt ro på den tiden, så må innrømme at jeg ikke ble så veldig skremt av det jeg leste.

Jeg anbefaler ihvertfall det mot luftsmerter, men man må jo selv vurdere om man synes det er tingen for sitt barn:)

Skrevet

Nå er det stuerent ;) Det konserverings midlet som potensielt sett kunne være farlig(jeg har selv fått Minifom med det konserveringsmidlet og er helt frisk) er fjernet fra Minifom. Det hjalp ikke noe på Olivia, men jeg vet om mange som har hatt god effekt av den. :)

Skrevet

Det var de parbenene sant? Så på pakningen at de er erstattet med noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...