Gå til innhold

hmmm.. kan det stemme???? HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen dager siden tok jeg en g.test.. Helt på tryne feil i fht. syklusen... Men jeg gjorde det fordi jeg var så inmari sinna og moody.. følte meg rett og slett agressiv.. hehe.. Det er tre dager siden.

Jeg trudde jeg lurte meg selv da jeg så en skygge.. helt fargeløst, men like fullt en skygge!!! Siden det var den siste testen bestillte jeg meg flere tester.. Og jeg visste da jeg kom hjem at de lå i kassa...

Gikk rett på badet, og testet på utvannet urin.. Og trur du ikke for pokker testen er positiv?????? streken er svaaaak... Men like tykk som kontroll streken.. Og lyyyyse rosa... Men jeg ser den, og samboer ser den!

Så har det umulige blitt mulig??? Etter snart 3år??? jeg kan jo ikke helt forstå at det kan stemme.. Da må jeg jo hatt eggløsning kjeeempe tidlig!! For når jeg taster inn på baby verden, så er jeg liksom bare 2.5uker på vei..Og det er jo ikke mulig.. En kan jo ikke teste sååå tidlig... vet ikke jeg...

Og jeg syntes testen oppførte seg litt merkelig... Så kanskje den er falsk positiv??? Har brunlig utflod om dagen også.. hmmm

Jeg dauer...

Jeg burde vel tatt meg en test til for og se om resultatet bli likt...

Noen kloke hoder her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du gaaal da kvinnfolk!??! TA EN TEST TIL!! OG TA BILDE!! :o:O:O

Aaaah, nå ble jeg skikkelig nervøs for deg her. Haha! Oi oi oi...!! Tør ikke si noe hverken fra eller til jeg nå. Hehe.. Tenk oom!! Ooii!! Nå kan det ha skjedd! :D:D:D:D

*venter SPENT!!!! på oppdatering!!!*

Skrevet

kamraene mine er ikke gode nok til å ta bilde.. blir for kornete..

tok en til.. den er negativ.. Eller like svak som den for 3 dager siden.. kan skimte en strek..

uffuffuff

Må vente noen dager og ta en på morgen urin kanskje.. hehe

Men gøy at jeg får deg egasjert Drømme <3 god du!

Skrevet

Oi oi!!! Dette høres spennende ut!!! Håper virkelig for deg at det er en liten luring som har flyttet inn der :)

Skrevet

takk turbo!

Hadde vært morro...

me får sjå kan som skjer..

Skrevet

Håper det er en liten spire som bare leker gjemsel. Ta en ny test om noen dager.

Skrevet

Åååå! Håper det er en liten spire i magen din nå!!! :) Det fortjener du virkelig! Lykke til med testinga fremover! =)

klem

Skrevet

Er det tester fra billigetester?

Jeg tok min 12 dpo og det kom opp en svak strek.

Det vil jo ikke bli noen strek dersom du ikke er gravid.

Husk, en strek er en strek! Aaaah, du er sikkert gravid!

Masse lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...