noepågang FØDT Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 mandag 26.07 var jeg på kontroll på sykhuset, var da på 10 dager over termin. Mens jeg satt på registreringa av babyen merka æ at kynnerean med nedpress som jeg hadde hatt hele morgenen (og i ukevis) va mistektsome jevne.. Det va rier! Ble undersøkt og siden d va 3 cm åpnining ble jeg strippet. fikk beskje om at en fødtsel va nok nært i anmars. Men siden jeg var ganske pessemistisk etter å ha gått mange dager over tida var jeg ikkje overbevist om d nei.. Dro på butikk og handlet masse snop og en deilig lunsj. Dro hjem og hadde mange rier som ikkje gjore noe vondt. ryddet og ordnet i huset.. det siste jeg gjorde før vi for på sykhuset var å tømme oppvaskmarskinen.. men siden d var mare 3,5 min mellom riene var vi bare nødt å dra selv om d ikkje gjore veldig vondt. 2 timer etter vi kom fram til sykhuset var lille gullet født kl 1 på natta. Prinsessa var 4414 gr og 51cm lang. brukte ingen bedøvelse, bare litt lystgass. En perfekt fødtsel.. Er så gla d gikk fort denne gangen og at ailt gikk så greit. jenta er så grei, spis og sover og bærsjer masse! hehe! Er lykkelig 2 barnsmor!
Gjest poäng Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 Gratulerer med babyen som endelig er ute! :-D
MissVaiper Skrevet 4. august 2010 #3 Skrevet 4. august 2010 Gratulere så masse med prinsessa! Godt å høre at det er mulig å føde litt større barn uten så mye smerter! Kos dere masse i barseltiden!
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 Masse GRATULERER med ei velskapt datter. Kos deg masse med prinsessa di:=)
2 boys & now pink Skrevet 4. august 2010 #5 Skrevet 4. august 2010 Gratulerer masse med baby, og kos deg masse!
-S- Skrevet 4. august 2010 #6 Skrevet 4. august 2010 Gratulere så masse:) Hørtes ut som en grei fødsel det! Kos dere i tiden fremover!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. august 2010 #9 Skrevet 6. august 2010 Gratulerer sååå masse!! Vi snk på din baby! Klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå