Gå til innhold

Prisessa er født!

Anbefalte innlegg

Skrevet

mandag 26.07 var jeg på kontroll på sykhuset, var da på 10 dager over termin. Mens jeg satt på registreringa av babyen merka æ at kynnerean med nedpress som jeg hadde hatt hele morgenen (og i ukevis) va mistektsome jevne.. Det va rier! Ble undersøkt og siden d va 3 cm åpnining ble jeg strippet. fikk beskje om at en fødtsel va nok nært i anmars. Men siden jeg var ganske pessemistisk etter å ha gått mange dager over tida var jeg ikkje overbevist om d nei.. Dro på butikk og handlet masse snop og en deilig lunsj. Dro hjem og hadde mange rier som ikkje gjore noe vondt. ryddet og ordnet i huset.. det siste jeg gjorde før vi for på sykhuset var å tømme oppvaskmarskinen.. men siden d var mare 3,5 min mellom riene var vi bare nødt å dra selv om d ikkje gjore veldig vondt.

2 timer etter vi kom fram til sykhuset var lille gullet født kl 1 på natta. Prinsessa var 4414 gr og 51cm lang. brukte ingen bedøvelse, bare litt lystgass. En perfekt fødtsel.. Er så gla d gikk fort denne gangen og at ailt gikk så greit. jenta er så grei, spis og sover og bærsjer masse! ;) hehe!

Er lykkelig 2 barnsmor!

Videoannonse
Annonse
Gjest poäng
Skrevet

Gratulerer med babyen som endelig er ute! :-D

Skrevet

Gratulere så masse med prinsessa! Godt å høre at det er mulig å føde litt større barn uten så mye smerter! Kos dere masse i barseltiden! :)

Skrevet

Masse GRATULERER med ei velskapt datter. Kos deg masse med prinsessa di:=)

Skrevet

Gratulerer masse med baby, og kos deg masse!

Skrevet

Gratulere så masse:) Hørtes ut som en grei fødsel det!

Kos dere i tiden fremover!!

Skrevet

Grattis så masse:)))

Skrevet

takk, kose oss masse!

Skrevet

Gratulerer sååå masse!!

Vi snk på din baby!

Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...