Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Min mor ble veldig nysgjerrig når jeg fortalte henne om deg og dine spådommer. Kan du kikke litt på henne? 200272 er hennes fødselsdato. Hun lurer på hvordan hennes fremtid ser ut (har ikke noe med graviditet og gjøre). Hun lurer spesielt på helsen og generelt hvordan livet hennes kommer til å bli fremover.

Håper på svar :-)

Cecilia

Fortsetter under...

Kan selvfølgelig ta en titt:)

Har hun nylig vært med på feiring av noe?

Føler dette er en dame med mye livsglede, den som alltid stiller opp om det skulle være noe. Glad i selskaper, og veldig sosial.

Ikke den som sitter mens andre arbeider. Da er hun den som hjelper til:)

Får henne også inn som en dame med mye energi, veldig oppfinnsom, og ønsker å gjøre mest mulig her i livet!

Kanskje hun av og til bør sette seg ned og slappe litt av?

Vet ikke hva jeg får inn her, men får inn en sorg. Vet ikke om hun nylig har vært gjennom noe? eller er mitt oppi noe nå?

Føler bra helse på henne fremover, men vil helst ikke gå så mye inn på sånne ting, dersom det skulle vise seg å være noe annet. Men siden jeg umiddelbart følte bra helse på henne, så skrev jeg det:)

Føler dette er en ganske sprek dame. Liker å gå turer, og glad i ¨være ute.

Brunt hår, (muligens noe grått, som farges?)

Fall i håret og kort klipt, men med litt lengde, (om det går an å forstå?:P)

Heter hun noe med L i navnet?

Setter pris på tilbakemelding, er godt mulig jeg har bommet her. Ble mye rart her:P

Dette var jo veldig artig. Idag er jeg på besøk hos henne og samboeren, sønnen til samboeren hennes fyller 7 år idad så derfor har vi en liten bursdagsfeiring for han idag :-)

Den beskrivelsen du kom med stemmer til punkt og prikke med den personen hun var før hun fikk slag (blodpropp på hjernen) sommeren 2008. Nå er mye av livsgnisten hennes borte, og hun lever med mye redsel om et nytt slag. Hun ble lam hele venstre side av kroppen, men kom seg fort opp på beina igjen. Men desverre så er det litt som henger igjen ennå, og som den spreke og rastløse damen hun er så er dette tøft for henne.

Så denne sorgen du ser, er nok nettopp dette slaget som kom så brått,og som hun ennå sliter veldig med. Nå har hun også vanskeligheter med å finne et sted og bo, og kjærligheten går ikke så bra...

Hun har brunt hår ja, og hun farger det stadig vekk for å farge bort de få grå hårene som dukker opp. Lengden er også slik du beskriver det!

Hun heter Silja :-) Så det med L'en var helt riktig.

Dette syns hun var veldig spennende å lese! Hun lurer også på om du få opp noe ang. kjærlighetslivet hennes, og om hun finner et sted å bo snart?

Takker for svar, veldig takknemlig for det :-)

Cecilia

Huff da, det var trist å høre.

Men godt å høre at hun er litt bedre, tror nok ting kan bli ganske bra, men at hun må stå på for å nå dit hun vil.

Får inn at hun nå er inne i en periode hvor hun må gjøre et valg, i forhold til kjærligheten. Det er sikker fremgang, men det føles kanskje som ting går veldig tregt i blant.

Føler hun har vært inne i en negativ periode, at hun helst har villet være alene, mulig det er sånn fortsatt? Vanskelig å tenke positivt og se fremover?

Føler at dersom hun virkelig ønsker kan hun klare det hun vil. Hun har styrken inni seg selv. Hun må stole på seg selv, og ta ansvar for eget liv.

Får ikke inn noe umiddelbar flytting. Mulig det er ting som bør ordnes opp i først?

Høres veldig korrekt ut ja... Hun har virkelig den styrken inni seg, men hun selv sliter litt med å se fremover. Mulig hun er nødt til å slappe av litt mer for å klare å kjempe seg til en bedre fremtid. Alle rundt henne har tro på henne :-) Godt å se at du ser hennes styrke, slik vi andre også kan se.

Tusen hjertelig takk for utfyllende svar, det var en fryd å lese både for henne og meg :-)

Blir spennende å se fremover hvordan ting blir for henne, men vi som er rundt henne vet at det vil ordne seg tilslutt.

Også er jeg jo veldig spent ang. det svaret du gav meg, om at jeg muligens for positiv test i august, for både jeg og alle rundt meg har en god følelse om at det kan stemme :-)

Håper jeg kan spørre deg om det skulle være noe annet jeg lurer på en annen gang.

Ha en fin dag videre!

Vennlig hilsen

Cecilia

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...