vbu Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Skulle på jordmortime denne uken men de har ikke noen ledige timer. Har fått neste uke men synes det er litt kjipt å vente siden de sa jeg skulle ha kontroll hver uke nå. Noen andre som har opplevd noe lignende? Håper de ikke har samme problemet hvis jeg begynner å gå på overtid
Mamma til Emil & *knøttet* Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 Ingen vikarierende jordmor for din faste heller? Samme her. Min er på ferie, skal på kontroll hver uke, så vikar denne uken. Legen da?
Ennai Skrevet 4. august 2010 #3 Skrevet 4. august 2010 Kjipt slikt.. Har selv ikke vært på kontroll siden uke 36, og begynner med uke 40 i morgen :-s Skal til kontroll på ferdag, men synes dette var utolig lenge å vente nå på slutten:-(
vbu Skrevet 4. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2010 Har omtrent fått vikarer hele tiden så vet ikke hvem "min" jordmor er... Har vært hos fire forskjellige og alle jordmødre var opptatte hele uken. Legen har vanligvis lang ventetid så har ikke engang prøvd der. Så at det er bare standard kontroll i uke 38 og 40 så er litt usikker hva jeg skal si til legen for å få den ekstra kontrollen de ville at jeg tok i uke 39. Regner med at det ligger noe på dataen til jordmor men den har vel ikke legen tilgang til. Måtte bare syte litt, det er vel ingen ting å bekymre seg over så lenge det er mye aktivitet i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå