Dennis 2010 , ny spire 2011 Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Var på UL her om dagen. Og fikk beskjed om at lillegutt var liten. Har nå 22 dager igjen til termin og fikk estimert at han var 2400 g. Det som jeg syns er ekkelt er at når jeg var på UL 2 uker før det igjen. Var han også 2400 g. Det vil da si at han ikke har lagt på seg på 2 uker. Hun sa at hjertet og alt så bra ut. Og at han beveget seg godt. Men jeg skal gå helt til Neste Torsdag ( Da har jeg 2 uker igjen ) før jeg skal inn på ny vekstkontroll. Syns dette er altfor lenge å gå å vente. Når man ikke vet om han legger på seg eller ikke. I natt har jeg ikke sovet heller. Hadde masse vondter i Ryggen og magen. Og jeg var sikker på at det var i gang. Måtte stå opp halv 5 og gå å dusje . For jeg hadde så vondt i ryggen. Fikk sove litt etter det. Og i dag har jeg hatt bare litt vondt. Men ikke sånne tak på en måte. Kjenner jo liv inni der. Og han romsterer jo veldig godt. Jeg har gått ned 1 kg til nå. ( Dvs jeg veier 1 kg mindre nå enn når jeg ble gravid) Jeg kan faktisk ha på meg klær og det syns ikke at jeg er gravid. Bare syns det er så lenge å vente frem til neste Torsdag med sjekk av Lillegutt. Noen som har fått vite at de har en liten en ?? Og hva skjer om han forstatt ikke har lagt på seg neste Torsdag ? Blir jeg satt i gang da??
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 4. august 2010 #3 Skrevet 4. august 2010 sjekket de at navlestrengen og morkaken og slikt var i orden?
Dennis 2010 , ny spire 2011 Skrevet 4. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2010 De sjekket at Blodstrømmen fra Navlestrengen var bra. De sa ingenting om Morkaken.. Men han la på seg så fint . Og hadde så fin kurve. Men så har det lissom stoppet. Syns det er lenge da og vente i 2 uker til før neste kontroll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå