Gå til innhold

Hipp Hurra:) Vogna er bestilt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte bare dele det med noen:) Beige bag, rød sportsdel og brunt bilsete til Brio Go!! Gleder meg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere bestilt/kjøpt vogn? Hvilken ble det?

Skrevet

Jepp :)

Jeg har bestilt Emmaljunga Mondial og tror jeg blir veldig fornøyd med det valget :)

Har kjøpt maxi-cosi som første setet.

Skrevet

Grattis! Vi dro til Katty`s i Sverige og kjøpte Emmaljunga due edge...veldig fornøyd med det, fikk den med hjem med en gang. Trenger en solid vogn når jeg skal trille rundt i bygda her på vinteren vettu :)

(For regner med jeg kjenner deg siden ei jeg er venner med på facebook skrev akkurat det samme innlegget der :) )

Skrevet

morro med vogn =)

Vi dro også til Kattis i Sverige og kjøpte emmlajunga city cross med city bag, creme celebration utgaven :) Oi, det blei langt.. ;)

VELDIG fornøyd foreløpig, den tar lite plass i bilen, er lett og god og trille, og god plass i city bagen =) Og ikke minst er den jo KNALL LEKKER hehehe;)

I Norge koster den forresten 10.500 kr på barnas hus men i Sverige fikk vi den for 6300 norkse kr (7900 svenske kr.)

Skrevet

jeg har handla fra bikeshop2000 tfk joggster twist=) lilla bag og brun sportsdel=D gleeeeeeeder meg til nurket skal ligge oppi der=D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...