Gå til innhold

Bør jeg ringe legen? ( litt langt men...)

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Min IKM var uke 29, testet kjempe svakt positivt før det, men ble aldri noe sterkere. På den tiden hadde jeg kjempe ømme pupper og noe murring, har aldri hatt ømme pupps før. Alt er vel beskrevet ganske godt i ikm uke 29 tråden :P Etterhvert begynte jeg å blø litt og tenkte det ikke var min tur denne gangen heller. Blødningen var som mens, men mindre og varte ca 3 dager før det fortsatte som spotting i et par dager. Men jeg følte meg fortsatt "rar". Har masse murringer, ikke så ømme pupper, men mere stikking i dem av og til, kjennes ut som jeg er oppblåst i underlivet. Så idag testet jeg for sikkerhets skyld og igjen ble testen svak positiv. HVis dette stemmer så er jeg 6+1 idag.. Burde vel fått en sterkere test strek da? Hva tror dere, burde jeg ringe lege? Testet med lavpris-tester.com .3stk viste det samme med morgenurin.

Fortsetter under...

Jepp, kan være en festeblødning du har hatt. Lurt å få mplt HCg med 2 dagers mellomrom for å se om nivået stiger adekvat. dersom testene ikke blir sterkere, kan det tyde på at noe ikke er helt som det skal, men det trenger ikke bety det. kanskje du får en henvisning til UL også?

Lykke til!

Jeg testet også med lavpris-tester.com de stripsene og de viste veeeldig svak positiv med morgenurin og da var jeg i uke 6. Tok 6 slike der alle ble svak. Kjøpte meg en digital cleareblue test og den viste gravid uke 3+ og det er det meste den viser. Men jeg hadde ikke noe blødning da. Ta kontakt med legen din så får du vite med sikkerhet..:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...