Musemor med tre søte små Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Den 3. MA'en var et faktum i dag ;-(
MammaMø85 Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 Nei,huff så trist å lese.. Har du hatt skikkelig utredning, hvis ikke så må du jo få det nå! ....1,2,3 og på det fjerde skal det skje, satser på at den stemmer for deg nå etterhvert! Sender med en klem jeg
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 4. august 2010 #3 Skrevet 4. august 2010 Huff.. Jeg føler med deg! Stor klem fra
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 Nei og neii og neiii!!! Skulle ikke være her mere du!!! :(:( *stooooorvaaarmklem*
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 4. august 2010 #5 Skrevet 4. august 2010 åi:( uff,så trist..håper d går bra med deg! kan ikke være lett dette da..men nå får du vel oppfølging? *klem*
Peispå! Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 Så jævlig.... Håper du har det bra etter forholdene, og at du klarer å se fremover igjen etter ei stund. Kan ikke engang forestille meg å oppleve 3 MA'er, da jeg syntes 1 holdt på å ta knekken på meg... Ord blir så fattige, men du har min dypeste medfølelse!! Ta vare på deg selv etter beste evne. Klem,klem
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 5. august 2010 #7 Skrevet 5. august 2010 Åååånei, ikke du også??? Uff, dette er så utrolig urettferdig.. Føler sånn med deg som gang på gang skal oppleve slike triste ting. Uff, dette var ikke noen hyggelig beskjed Håper det er folk som er der for deg og tar godt vare på deg. Har sånn lyst å gi deg en god trøsteklem.. 10000000vis av klemmer til deg
Musemor med tre søte små Skrevet 5. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 5. august 2010 Jeg måtte en liten tur ned til Lillestrøm i dag fordi jeg trenger nytt pass.. Gjorde det i dag siden jeg trengte noe annet å tenke på Tok i samme slengen en liten tur innom legekontoret for å gjøre om den legetimen jeg hadde til første svangerskapskontroll til en oppfølgningstime. Mens jeg stod i kø foran skranken og ventet på min tur, kom legen min ut så jeg fikk tatt noen ord med henne også. Hennes første reaksjon var veldig triste øyne og "å nei, har du fått en skikkelig sykemelding?". Hun ville også at vi skulle ta en oppfølgingstime. Hun er en god lege, og jeg vet at jeg vil få god oppfølging der. Gruer meg til i morgen, da skal jeg sette Cytotecen.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 5. august 2010 #9 Skrevet 5. august 2010 *klemmerhardtvarmtogleeeeeenge* Godt du har en lege som tar godt vare på deg både inni og utenpå.
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 5. august 2010 #10 Skrevet 5. august 2010 Ja, bra at legen din følger opp. Håper alt går bra i morgen.. Neste gang skal det gå bra, det vet jeg Massevis av babystøv til deg * * * * * *** ****** ******** *** ** * * * * *****
Alba44 Skrevet 6. august 2010 #11 Skrevet 6. august 2010 Så fryktelig trist å høre. :*( Jeg føler så med deg... Var sikker på at det var din tur nå. Verden er jammen ikke lett å forstå. Ta vare på hverandre og plei så godt du kan med deg selv nå. Å holde rundt småguttene våre lader jo batteriene for fullt. ) (p.s. cytotec var verst mentalt sett. Det fysiske gikk greit. Hadde forventet meg det mye verre.) Varm klem, Alba.
Musemor med tre søte små Skrevet 6. august 2010 Forfatter #12 Skrevet 6. august 2010 Takk alle sammen. Alba36: Jeg fikk Cytotec de forrige gangene også. Denne gangen fikk jeg velge mellom det og utskrapning. Jeg valgte Cytotec. Jeg liker ikke sykehus, og blir fryktelig dårlig av narkose flere dager etterpå. Er også veldig hjemmekjær. Foretrekker at vonde til skjer hjemme i trygge omgivelser med kjente rundt meg. For meg var valget lett. Mannen er nå å leverer i barnehagen, når han kommer hjem, setter jeg pillene.
Alba44 Skrevet 6. august 2010 #13 Skrevet 6. august 2010 Det forstår jeg veldig godt. Etter min MA måtte jeg til utskraping fordi jeg var kommet såpass langt. Andre gang fikk jeg anbefalt cytotec, og den fungerte som den skulle. Tenker på deg.
J -76 Skrevet 6. august 2010 #14 Skrevet 6. august 2010 Tenker på deg og det du må igjennom i dag. Mange klemmer J
Carina har to små gull Skrevet 6. august 2010 #15 Skrevet 6. august 2010 Sender deg mange store klemmer, det skulle jo være din tur nå Håper du får oppfølging og utredning nå som du har mista så mange ganger. Store klemmer fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå